• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402052414826
  • خبرنگار : 71660

آنتونوف: آمریکا خواستار طولانی‌تر شدن جنگ اوکراین است

آنتونوف: آمریکا خواستار طولانی‌تر شدن جنگ اوکراین است

سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به بسته کمکی جدید تجهیزات آمریکایی به کی‌یف گفت، ایالات متحده در حال غرق شدن در یک درگیری با روسیه است و انتظار دارد جنگ اوکراین تا مدت‌ها طول بکشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در بیانیه‌ای که توسط کانال تلگرام سفارت روسیه منتشر شد، عنوان کرد: واشنگتن با سماجت و پافشاری عمیقا در یک درگیری با روسیه در حال غرق شدن است و از اوکراین به عنوان یک جنگ نیابتی استفاده می‌کند. آمریکا پول و تسلیحات بسیاری به رژیم زلنسکی (رئیس‌جمهور اوکراین) ارسال می‌کند و به نظر می‌رسد دولت آمریکا نمی‌داند چطور باید از این پروژه ارسال پول رهایی یابد و وجهه خود را حفظ کند.

وی تصریح کرد: ظاهرا کاخ سفید اهمیتی به سقوط تند چنین استراتژی مبنی بر حمایت از اوکراین نمی‌دهد و در عوض امیدوار است که این جنگ تا مدت‌ها طول بکشد. چیزی که نادیده گرفته می‌شود این است که تجهیزات کشنده آمریکا توسط جنایتکاران کی‌یف علیه شهروندان و تجهیزات غیرنظامی استفاده می‌شوند.

آنتونوف خاطر نشان کرد: واشنگتن نمی‌خواهد از اشتباهاتش درس بگیرد و همچنان به ارسال کمک‌های نظامی به اوکراین ادامه می‌دهد، اگرچه چنین بی‌مسؤولیتی هزینه بسیاری برای هر دو سمت درگیر در جنگ به همراه دارد.

این دیپلمات روس در پایان افزود: ما تاکید می‌کنیم که پیروزی غرب در برابر نیروهای مسلح روسیه غیرممکن خواهد بود. تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی روسیه محقق خواهند شد.

وال استریت ژورنال پیشتر به نقل از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد، این کشور درصدد ارائه بسته کمک‌های امنیتی ۲۰۰ میلیون دلاری جدید به اوکراین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۱۲:۵۹

روسیه جنگ باخته داره بهانه میاره

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۹ ۲۰:۴۴

اقامحمد...در اینده خواهی دید که روسیه شکست نا پذیره

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۱۷:۳۱

نه شرقی نه غربی لعنت به روس وانگلیس

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۱۸:۴۴

آقای پوتین خدایی هم هست،مطمئن باش تاخداوندشماوسران غرب ودیگرسران ظالم راعلیلل وذلیل وبی ارزش نکند،دست بردارنیست. ای قادرقهارمنتقم الهی قربون قدرت مافوقت بشوم اینهارابایک رعدوبرق منهدم کن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۲۰:۳۹

قطعا این فقط جنگ روسیه و اوکراین نیست جنگ غرب و شرق و هیچکدوم کوتاه نمیان هر کدوم کوتاه بیاد طرف مقابل ابر قدرت میشه پس مجبورن جنگ و ادامه بدن تا روسیه ضعیف تر بشه ، طولانی تر شدن جنگ به سود آمریکاس ،پس روسیه حملاتشو گسترده تر میکنه و احتمال جنگ جهانی زیاد میشه و ما طرف درست وایسادیم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۴ ۲۱:۲۰

روس ها خیلی پر رو و وقیح هستند.به یک کشور مستقل حمله کردن تا به خاک خودشون ضمیمه اش کنند و میگن هیچکس به اکراین کمک نکنه تا من براحتی قورتش بدم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۲۱:۲۰

شرم کن ازخدا بترس قضاوت انسانیت دوطرفه نه سنگ امریکاوانگلیس خبیث واسراعیل پاچه خوارمرگ برهرسه شون اکراین مال روسیه است ناتو چه میخواد ترکیه به ما رحم نمیکنند