• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402052414841
  • خبرنگار : 50233

دستگیری شکارچی مرال‌ها در کالپوش/ دستگیری ۳ شکارچی در گشت شبانه

دستگیری شکارچی مرال‌ها در کالپوش/ دستگیری ۳ شکارچی در گشت شبانه
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان مدیرکل محیط زیست استان سمنان از دستگیری سه شکارچی در یک روز در بخش کالپوش در شرق استان سمنان خبر داد.

بهرامعلی ظاهری در گفت و گو با ایسنا از برخورد قانونی با هر گونه تخلف در حوزه شکار حیات وحش خبر داد و اظهار کرد: همکاران ما در سراسر استان مطابق قوانین با شکارچیان غیرمجاز برخورد خواهند کرد.

وی از دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در شهرستان میامی طی ۲۴ ساعت خبر داد و تصریح کرد: این شکارچیان به صورت جداگانه و در سه منطقه دستگیر و همه آنها پس از هماهنگی دادستان شهرستان میامی به مرجع قضایی معرفی و تحویل شدند.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان با اشاره به گشت های شبانه محیط بانان با هدف برخورد با شکارچیان گفت: در همین راستا در پی گشت و کنترل محیط بانان و بیتوته شبانه یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میامی در روستاهای بخش کالپوش سه شکارچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ظاهری از دستگیری شکارچی مرال های کالپوش خبر داد و گفت: از این شکارچی غیر مجاز مقادیری از گوشت لاشه مرال وحشی به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زنی و ۶ عدد فشنگ  چهارپاره غیر مجاز کشف شد.
وی از تشکیل پرونده برای این شکارچی خبر داد و اضافه کرد: این شکارچی غیرمجاز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی شهرستان تحویل شد.

وی همچنین از کشف ۱۰۴ عدد فشنگ چهارپاره غیر مجاز دست ساز از یک شکارچی دیگر در کالپوش خبر داد و اظهار کرد: همچنین از این شکارچی یک دستگاه فشنگ پرکنی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی که در محل مخفیگاه یکی از شکارچیان بومی منطقه کالپوش پنهان شده بود، کشف و ضبط شد.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان از دستگیری یک شکارچی دیگر در دشت شاد میامی خبر داد و گفت: از مخفیگاه این شکارچی بومی در روستای دشت شاد نیز ۳۰ عدد فشنگ غیر مجاز چهار پاره به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف شد.

ظاهری از تلاش مجاهدانه و شبانه روز نیروهای حفاظت این اداره و محیط بانان استان تقدیر کرد و گفت: همکاران ما در شهرستان های هشتگانه استان با هرگونه تخلف و از جمله تخلف شکار قاطعانه برخورد می کنند.

دستگیری شکارچی مرال‌ها در کالپوش/ دستگیری ۳ شکارچی در گشت شبانه
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha