• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402052414953
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

معاون استاندار هرمزگان خواستار شد

اتمام پروژه کتابخانه‌ی مرکزی بندرعباس هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

اتمام پروژه کتابخانه‌ی مرکزی بندرعباس هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان، ترویج کتاب و کتابخوانی را جزو گفتمان دولت سیزدهم دانست و گفت: جشنواره‌های کتابخوانی در سطوح مختلف برگزار شود.

محسن خاکی نهاد صبح امروز (۲۴ مردادماه) در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، افزود: ادبیات دولت مردمی ایران قوی، گفتمان امامین انقلاب است و با توجه به اینکه امامین انقلاب تاکیدات ویژه‌ای بر کتاب و کتابخوانی دارند باید فضای مناسبی برای ترویج این مهم ایجاد شود.

وی با اشاره به تاخیر ۱۲ ساله در احداث کتابخانه‌ی مرکزی بندرعباس عنوان کرد: جلسه‌ای با قید فوریت با شهرداری بندرعباس برگزار و موضوع تعیین تکلیف شود.

معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر برگزاری جشنواره‌های مختلف کتابخوانی، اضافه کرد: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اقدامی مبارک است و توصیه می‌کنیم این جشنواره در سطح کارکنان دولت نیز برگزار شود و برای برگزاری این جشنواره آمادگی داریم.

فرشاد محمدی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان نیز در این نشست، کتابخانه‌های مرکزی را محلی برای بروز خلاقیت و پرورش ایده‌ها دانست و گفت: کلانشهرهای کشور دارای کتابخانه‌های مجهزی هستند که خدمات فرهنگی مختلفی را به مردم ارائه می‌کنند به عنوان نمونه کتابخانه‌های مرکزی مشهد و یزد بیش از ۵۰ خدمت را به دوستداران کتاب و کتابخوانی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه ۶ هزار و ۸۰۸ متر مربعی کتابخانه‌ مرکزی بندرعباس، اظهارداشت: بنا بوده است که معوض کتابخانه‌ مرکزی شهر که امروز به عنوان مرکز اسناد در اختیار شهرداری بندرعباس است، کتابخانه‌ی جدیدی احداث و تحویل شود اما بعد از ۱۲ سال هنوز این اتقاق نیفتاده است.

به گزارش ایسنا، در این نشست احکام اعضای حقیقی و حقوقی انجمن کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان اعطا و فرشاد محمدی، علی بهرامشاهی، محدثه درویشی، منصورفرهادی، اسمعیل جهانگیری، محمد قویدل، ابراهیم شاکری‌زاده، حمیدرضا زارعی و حاجبی به عضویت در این انجمن در آمدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha