• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402052415087
  • خبرنگار : 50184

چرا ورزش کرمانشاه اسپانسر ندارد؟

چرا ورزش کرمانشاه اسپانسر ندارد؟

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تشریح دلایل عدم حمایت اسپانسرها از ورزش استان پرداخت.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی عدم ورود اسپانسرها برای حمایت از تیم های ورزشی، اظهار کرد: شاید یکی از مهمترین دلایل وجود این مشکل عدم فرهنگ سازی است، چرا که بسیاری کارخانجات و صاحبان سرمایه در استان این تصور را دارند که هزینه کردن در ورزش، هدر دادن منابع‌شان است.

وی افزود: همچنین آنها انتظار دارند در مقابل هزینه ای که برای حمایت از تیم های ورزشی می کنند، امتیازات و تسهیلاتی هم از سوی استان به آنها پرداخت شود.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در حال حاضر سرمایه گذاران زیادی هستند که از برخی امتیازات و یا تسهیلات و منابع مالی بانک های استان استفاده می کنند، اما متاسفانه در مقابل هیچ حمایتی از ورزش ندارند.

وی گفت: به نظر می رسد استاندار و مجمع نمایندگان استان باید نشست هایی را با بخش خصوصی استان داشته باشند و تاکید کنند که در مقابل دادن امتیازاتی مانند پرداخت تسهیلات به آنها، لازم است از تیم های ورزشی حمایت داشته باشند.

سال افزون در ادامه تصریح کرد: شاید یکی  دیگر از دلایل عدم ورود بخش خصوصی برای حمایت از ورزش استان، عملکرد گذشته ما بوده و به گونه ای عمل کرده ایم و توقعاتی از اسپانسرها داشته ایم که او و سایر سرمایه گذاران را از ادامه حمایت ها منصرف کرده است.  

چرا ورزش کرمانشاه اسپانسر ندارد؟

وی  تاکید کرد: هم چنین در سالهای گذشته حمایت هایی که بخش خصوصی از تیم های ورزشی در استان داشته به شکلی نظام مند نبوده، به این معنی که بخش خصوصی به جای ارتباط مستقیم با متولی ورزش استان، با تیم های ورزشی ارتباط گرفته و همین مسئله حمایت آنها را به حاشیه برده و دچار برخی حواشی شده اند.

معاون ورزش و جوانان استان در ادامه اضافه کرد: اگر بخش خصوصی از ورزش استان حمایت داشته باشد، ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان زمینه های این کار را فراهم می کنیم و حتی زیرساخت های ورزشی خود را به صورت رایگان در اختیار تیم های ورزشی قرار می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور تیم های ورزشی رشته های مختلف در رقابت های لیگی کمک می کند تا علاوه بر توسعه ورزش در استان، تحرک و پویایی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه را شاهد باشیم که در کاهش آسیب های اجتماعی نیز تاثیرگذار است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha