• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402052415148
  • خبرنگار : 50291

معارفه شهردار شریف‌آباد با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران

برنامه‌ریزی شهردار باید با نگاه ۵ ساله محقق شود

برنامه‌ریزی شهردار باید با نگاه ۵ ساله محقق شود

ایسنا/تهران معارفه شهردار شریف‌آباد پاکدشت، با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران و مسئولان شهرستان پاکدشت در این شهرداری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیین معارفه حسن الماسی مفیدی به عنوان شهردار شریف‌آباد با حضور هادی رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری تهران ، محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و دیگر مسئولان در سالن جلسات شهرداری شریف آباد برگزار شد.

هادی رحمتی در این مراسم‌ با اشاره به وضعیت کنونی شریف‌آباد اظهار کرد: قدمت پاکدشت که از تجمیع بافت‌های فرسوده شکل گرفته و شهرها را تشکیل داده مشخص است، اما این موضوع در مورد شریف‌آباد صدق نمی‌کند و کاملا از حیث مهاجرت و رشد جمعیتی برعکس دیگر نقاط پاکدشت است. 

وی خطاب به مسئولان شهری ادامه داد: اگر امروز شما مسئولان پارلمان شهری دغدغه برنامه‌ریزی شهری دارید، باید دلسوزانه حرکت کنید چه بسا ۲۰ سال دیگر شریف‌آباد زیبایی کنونی را نداشته باشد و به وضعیت شهر پاکدشت مبتلا شود. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران عنوان کرد: برنامه‌ریزی شهری را با یک روش بروز و با تاسی از قانون و الگوهای جدید تنظیم و از طرح‌های توسعه شهری و طرح‌های بالادستی که روال قانونی را در پیش گرفته و با منطق حاکم پیشروی می‌کند، بهره ببرید. 

رحمتی با اشاره به ظرفیت‌های شهر شریف‌آباد گفت: بر مدار قانون و برنامه محور بر پای عقلانیت شهری جلوی بروید و با تمام مشکلات و چالش‌ها نتیجه را به شکل مطلوب پیش ببرید چراکه تا چالش نباشد تبلور شهری شکل نمی‌گیرد. 

وی با توصیه به شهردار جدید برای بودجه‌بندی سالیانه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شهردار باید با نگاه پنج ساله محقق شود، برنامه‌های یک‌ساله را با این بودجه شهری برنامه‌ریزی کنید و در بودجه انحرافی ایجاد نکنید. 

به گزارش ایسنا، در پایان از خدمات امیر خواجه حسینی سرپرست شهرداری شریف‌آباد و از پیروز نیک پور سرپرست اسبق شهرداری به پاس مدیریت مجدانه و کوشش‌های شایسته آنان در جهت ارتقاء مدیریت شهر تقدیر شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha