• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052415565
  • خبرنگار : 50039

خبرهای خوشی که دهرویه به ایسنا داد:

رتبه اول گنبدکاووس در اعتبارات استانی/ گام‌های بلند دولت برای اتمام "جاده نفت"

رتبه اول گنبدکاووس در اعتبارات استانی/ گام‌های بلند دولت برای اتمام "جاده نفت"

ایسنا/گلستان معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس رفع عقب ماندگی‌ها را اولویت اول کاری دولت سیزدهم در شهرستان‌ها دانست و گفت: برای این منظور ۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به شهرستان ما اختصاص یافته است.

مهدی دهرویه عصر امروز سه شنبه در حاشیه حضور در جهاددانشگاهی گلستان و بازدید از خبرگزاری ایسنا گلستان با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت «محمدعلی رجایی» رئیس جمهور و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر، اظهار کرد: این هفته فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکردهای دولت در اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت در همه حوزه‌ها مشهود و بی‌شمار است، ادامه داد: در مدت یک هفته فقط بخش کوچکی از عملکردها با برگزاری آیین‌های افتتاح، رونمایی، بهره‌برداری و کلنگ زنی دیده می‌شود و برای آگاهی بخشی در جامعه باید از ظرفیت رسانه‌های معتبر داخلی و متعهد به شکل کامل استفاده کرد.

معاون استاندار از کسب رتبه اول شهرستان در انعقاد ۹۲ درصد قرارداد تسهیلات مسکن روستایی استان گلستان خبر داد و افزود: از یک هزار و ۵۰۷ پرونده ۹۹ درصد پرونده‌های مسکن روستایی شهرستان به بانک معرفی شده است.

وی با تأکید بر اینکه عزم و اراده دولت دکتر رئیسی هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت است، خاطرنشان کرد: «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان بر رفع موانع توسعه‌ای استان تأکید دارد و در همین راستا همه مسئولان با اتحاد و همدلی در تلاش برای رفع محرومیت از چهره شهرستان هستند.

رتبه اول گنبدکاووس در اعتبارات استانی/ گام‌های بلند دولت برای اتمام "جاده نفت"

دهرویه با اشاره به رقم ۱۸ هزار و ۵۷۰ میلیون ریالی مصوب سفر اول رئیس جمهور به شهرستان گنبدکاووس، گفت: ۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به شهرستان اختصاص یافته است.

وی بهسازی و تعریض راه‌های اصلی شهرستان را یکی از مهمترین پروژه‌های دولت در شهرستان عنوان و اضافه کرد: برای بهسازی راه اصلی «آق قلا- گنبدکاووس» ۸۰۰ میلیارد ریال مصوب شده بود که ۳۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و از هر طرف ۱۰ کیلومتر آغاز شده که ۵.۴ کیلومتر آماده بهره‌برداری است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس از تخصیص ۹۰ میلیارد ریال به راه‌های روستایی شهرستان خبر داد و در خصوص «جاده نفت» توضیح داد: تا سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵ کیلومتر از این جاده تعریض و آسفالت شد و این پروژه از محل سفر اول ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که ۷۲ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه این جاده مسیر اینچه برون به گنبدکاووس را به طور تقریبی ۲۵ کیلومتر کوتاه می‌کند، اضافه کرد: جاده مذکور با اخذ ماده ۲۳ در ردیف بودجه‌های ملی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در خصوص پروژه فاضلاب تصریح کرد: برای تکمیل این طرح یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مصوب شده که ۹۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و پس از ۳۳ سال در مدول اول با بهره‌مندی ۳۰ هزار نفر هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha