• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402052515586
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در کاروان خدمت به ده نمک آرادان:

جامعه امروز ما به نشاط اجتماعی نیاز دارد

جامعه امروز ما به نشاط اجتماعی نیاز دارد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که جامعه امروز ما بیش از هر چیز به نشاط اجتماعی نیاز دارد.

 سیدمحمدرضا هاشمی، شامگاه سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ در جمع مردم روستای ده نمک از توابع شهرستان آرادان اظهار کرد: جامعه امروز، نیاز به نشاط اجتماعی دارد و بخشداران و دهیاران و تمامی مسئولان وظیفه دارند تا در این خصوص تلاش نکنند.

وی با اشاره به لزوم حفاظت از نسل جوان و ارزش های فرهنگ ایرانی اسلامی خاطرنشان کرد: والدین باید بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و آنان را از آثار سوء این هجمه ترکیبی و تهاجم فرهنگی حفظ کنند.

استاندار سمنان با ابرلز تاسف از حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، این اقدام را محکوم و ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای این حادثه غمبار برای مجروحان آرزوی شفا و سلامتی کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به ۳۲۸ روستای استان سفر نموده ام گفت: این سفرها مجموعا ۵۷۳ مصوبه داشته که بخش عظیمی از آنها محقق شده است.

استاندار سمنان‌ اضافه کرد: در حوزه اقتصادی، اولین استان بدون نفت کشور می باشیم که نرخ رشد اقتصادی مثبت داشته ایم و خوشبختانه طی دو سال گذشته ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است و حتی یک واحد صنعتی و تولیدی نیز تعطیل نشده است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور در آبان ماه ۱۴۰۰ به استان سمنان گفت: تا کنون ۹۶۰ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات مصوب این سفر جذب گردیده و خوشبختانه با همکاری و مساعدت نماینده ولی فقیه در استان ، ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، اتفاقات خوب و مبارکی در سطح استان رقم خورده است.

استاندار سمنان با اشاره به انجام فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما به عنوان مجریان انتخابات به مردم استان این قول را می دهیم که امانتدار رای آنان باشیم.

وی همچنین به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اشاره و تاکید کرد: بر همه ما فرض است تا ادامه دهنده راه شهدا و حافظ ارزش‌های نظام باشیم.‌

رئیس شورای تامین استان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان روستای ده نمک در این برنامه، به والدین حاضر در این نشست توصیه کرد در تهاجم فرهنگی دشمنان ، بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و آنان را از آثار سوء این هجمه ترکیبی محافظت کنید.

استاندار در پایان یادآور شد: استان سمنان در مسیر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) قرار گرفته که این امر موجب مباهات و افتخار مردم این استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha