• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402052515923
  • خبرنگار : 50589

کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد:

کار دشوار تراکتور مقابل پرسپولیس

کار دشوار تراکتور مقابل پرسپولیس

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان سابق تراکتور معتقد است، این تیم مقابل پرسپولیس بازی دشواری را در پیش دارد.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قرعه سختی برای تراکتور رقم خورده است، اما نمی‌توان این موضوع را به فال نیک یا بد گرفت، قشنگی های فوتبال در دل چنین اتفاقات جای گرفته است، اما تراکتور در صورت اینکه چند هفته آینده برابر تیمی همچون سپاهان قرار می‌گرفت می‌توانست عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد.

وی افزود: نفرات بسیاری در فصل نقل‌وانتقالات به تراکتور ملحق شدند و هماهنگ شدن این تیم می‌توان زمان بر باشد، در هر صورت تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود، به یک تیم در داخل زمین و یک تیم روی نیمکت نیازمند است، مطمئنا تراکتور در ادامه نیازمند جذب بازیکن در پست‌های مختلف از جمله مهاجم نوک خواهد بود.

وی ادامه داد: تراکتور در خرید بازیکن در نقل‌وانتقالات با رقابت نابرابر با دیگر تیم‌ها مواجه بود، معتقدم در فوتبال ایران مبلغ قراردادها باید کمتر شوند، اما از طرفی باید مبلغ قرارداد بازیکنان به طور کامل پرداخت شوند.

میرشفیعیان در پاسخ به این سوال که نظرتان راجع به اینکه اگر بازیکنان باکیفیت فصل گذشته تراکتور مانند محمدرضا اخباری و رضا اسدی حفظ می‌شدند این تیم اکنون شرایط بهتری داشت؟ گفت: مطمئنا چنین بازیکنانی می توانستند به تراکتور کمک کنند، رضا اسدی خو.د را ثابت کرده بود و محمدرضا اخباری جزو بازیکنانی بود که می توانست جور یک تیم را بکشد.

وی عنوان کرد: تراکتور مقابل پرسپولیس بازی دشواری را در پیش دارد و معتقدم این مسابقه همانند دیگر رویارویی‌های این دوتیم جذاب و تماشایی خواهد بود.

کاپیتان پیشین تراکتور در رابطه با تاثیر حضور تماشاگران تراکتور در این دیدار عنوان کرد: همواره گفته‌ام که هواداران تراکتور باعث می‌شوند که این تیم یک امتیاز از حریف پیش بیافتد و مطمئنا در این دیدار حساس در کمال آرامش از تراکتور حمایت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تراکتور را در قواره یک قهرمان دید یا خیر؟ گفت: تراکتور فصل گذشته پس از آمدن خمس در کنار تیم های بالانشین جدول قرار گرفت،، به نظرم تراکتور همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ‌برتر بوده است و امسال هم در کورس قهرمانی خواهد بود.

کاپیتان سابق تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: بعضا تیم‌ها با بهترین ستاره‌ها نتیجه نمی‌گیرند اما گاهی اوقات با نفرات و بازیکنان بی نام و نشان نتایج و موفقیت های خوبی به دست می‌آید.

به گزارش ایسنا، تراکتور و پرسپولیس در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف همدیگر می‌روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha