• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402052516053
  • خبرنگار : 71129

رئیس بخش دفاع بیولوژیکی روسیه: آمریکا برای ایجاد یک پاندمی جدید آماده می‌شود

رئیس بخش دفاع بیولوژیکی روسیه: آمریکا برای ایجاد یک پاندمی جدید آماده می‌شود

رئیس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا در حال آماده شدن برای ایجاد یک پاندمی جدید به وسیله القای جهش در ویروس‌هاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری DDGeopolitics، ایگور کریلف، رئیس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه گفت: آمریکا یک پایگاه آزمایشی دارد که این کشور را قادر می‌سازد تا مولفه‌های سلاح بیولوژیک را دستکاری کند.

این مقام دفاعی ارشد روسیه همچنین افزود: فعالیت بیولوژیکی-نظامی آمریکا نشان دهنده یک ترند است و آن، بیماری‌هایی است که مورد علاقه پنتاگون هستند و در نهایت به پاندمی تبدیل می‌شوند.

رئیس بخش دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیک نیروهای مسلح روسیه افزود: وزارت دفاع روسیه لیست افراد مرتبط با فعالیت در مرکز تحقیقات و فناوری اوکراین را در چارچوب فعالیت نظامی-بیولوژیکی آمریکا در اوکراین گسترش داده است. دولت آمریکا برای یافتن و کشف سویه‌های جدید کروناویروس بیش از ۲۵۰۰ خفاش را مورد بررسی و مطالعه قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۱۴:۳۰

لجنی بنام آمریکا خون سیاره زمین و موجوداتش رو میمکه و رشد میکنه. لعنت به قدرت کمونیستی

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۱۶:۴۱

اگه ویروسی پخش شد شما قویترش کنید و بفرستید بین مردم خود آمریکا

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۵ ۲۳:۲۶

آمریکا باید توسط روسیه و چین و دیگر کشورهای متحدینشان به صورت کامل تصرف و فتح شود تا جهان به امنیت آرامش صلح ثبات استاندارد خودش برسد .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۰۶:۵۹

این کار بیشتر به خود روسیه و چین برمی گرده، ویروس کرونا از قصد توسط چین منتشر شد که اقتصاد جهانی و انتخابات امریکا رو تحت تاثیر بزاره،رشد اقتصادی همه کشور ها کند شد ولی رشد اقتصادی چین 8 درصد بالا رفت،خنده دار اینه که همه دنیا و خود چین اذعان کردن منشا ویروس از چین بوده