• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402052516159

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد:

ادامه تحقیقات پرونده حمله تروریستی در شاهچراغ(ع) زیرنظر مقام قضایی

ادامه تحقیقات پرونده حمله تروریستی در شاهچراغ(ع) زیرنظر مقام قضایی

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری فارس از ادامه تحقیقات برای تکمیل پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، تحت نظر مقام قضایی خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه مراسم تشییع دو شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: تاکنون ۱۰ مظنون مرتبط با این پرونده بازداشت شده‌اند و تحقیقات تکمیلی همچنان تداوم دارد

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه بازپرس ویژه این پرونده با همکاری همه ضابطین اِشراف کاملی بر پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) دارد و همه اقدامات تحت نظارت مقام قضایی انجام می شود، گفت: پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن و در چارچوب قانون رسیدگی شده و طبق ضوابط قانونی در مورد آن اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این واقعه تلخ خاطر نشان کرد: مجموعه علوم پزشکی شیراز با بسیج بهترین نیروهای کادر درمان استان مشغول ارائه خدمات به مجروحان حادثه هستند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع دو شهید این حادثه تروریستی نمونه ای از وحدت و انسجام ملت ایران در برابر دشمنان زبون و جبهه کفر و الحاد را به منصه ظهور گذاشتند، گفت: تا زمانی که این مردم ولایتمدار پشتیبان نظام و ارزش های انقلاب هستند این نظام الهی به مسیر مقتدرانه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع ۲ شهید حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ(ع)، صبح چهارشنبه ۲۵ مرداد با حضور گسترده مردم در شیراز انجام و شهید غلامعباس عباسی در کنار سایر شهدای حادثه ترور سال گذشته خاکسپاری شد.

پیکر شهید محمد جهانگیری برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهر مرودشت در فارس انتقال یافت.

گزارش ایسنا حاکیست که شمار افراد بازداشت شده در خصوص پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ، با احتساب عامل ترور به ۱۱ نفر می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha