• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402052516307
  • خبرنگار : 71468

درخواست وزنه‌برداران از کیومرث هاشمی: صندوق حمایت از قهرمانان یا درست شود یا جمع شود

درخواست وزنه‌برداران از کیومرث هاشمی: صندوق حمایت از قهرمانان یا درست شود یا جمع شود

وزنه‌برداران درخواست‌هایی را از سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشتند که بیشتر بحث کمک مالی به این رشته بود.

به گزارش ایسنا، رضا دهدار در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی از تمرین تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: شش ماه شبانه‌روز در اردو هستیم. با تمام جان می‌جنگیم اما از لحاظ مالی نسبت به رشته‌های دیگر مثل فوتبال و والیبال ضعیف‌تریم و نمی‌توانیم درآمد خاصی داشته باشیم و دو سال است پاداش جهانی و آسیایی را دریافت نکرده‌ایم.

علی داودی نیز گفت: این حضور برای ما قوت قلب بود. مشکلاتی است که باید مطرح کنیم. پاداش‌های ما شاید ناچیز است اما روی معیشت ما تاثیرگذار است. شاید گفتنش تاثیرگذار نباشد اما حواله‌ای که به فوتبالیست‌ها دادند، چنین حواله‌ای برای ما در نظر گرفته شود روی زندگی ما تاثیرگذار است. قرارداد ما در لیگ زیر ۵۰۰ میلیون تومان است. اگر امکانش هست به این موضوعات توجه شود. مشکل تجهیزات داریم و تجهیزات ما برای ۲۰ سال گذشته است. با کمک شما و تجهیزشدن سالن وزنه‌برداری جلوی آسیب‌دیدگی ما هم گرفته شود.

او افزود:  وزنه‌برداری به لحاظ تغذیه و پشتیبانی مشکل داشت و با جذب اسپانسر بهتر شده است و بهتر خواهد شد اما تقاضا داریم به این رشته مدال‌آور که به همراه کشتی جور کاروان را همیشه کشیده است، نگاه ویژه‌ای داشته باشید تا با دغدغه خاطر کمتر تمرین کنیم.

بهداد سلیمی نیز افزود: به عنوان قهرمان المپیک این خواهش را دارم که درد دل تمام المپین‌هاست. صندوق حمایت از قهرمان را جمع کنید چون بیشتر صندوق توهین به قهرمانان است. خدماتی نمی‌دهند و مدال‌آوران از این صندوق ناراضی‌اند و اتفاقاتی که می‌افتد توهین به قهرمانان است. خواهش من این است این صندوق سروسامان داده شود یا جمع شود تا خیالمان راحت شود که چنین صندوقی نیست. اگر علی داودی رویش می‌شود بگوید چقدر دریافت می‌کند.

داودی هم عنوان کرد که پول یک شب شام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha