• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052516375
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری دیدار تراکتور و پرسپولیس

کارشناسی داوری دیدار تراکتور و پرسپولیس

علیرضا یزدانی معتقد است که داور دیدار تراکتور و پرسپولیس در کنترل بازی با اخطارها مشکل داشت.

علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار پرسپولیس و تراکتور عنوان کرد: بازی خوبی بود اما اگر تصاویر واضح‌تر بود، بهتر می‌شد درباره صحنه‌ها صحبت کرد. با توجه به اینکه بازی پربرخوردی را شاهد بودیم، داور در کنترل جرایم شخصی مشکلاتی داشت و  از کارت زرد استفاده نکرد. در دقیقه ۲۱، در دقیقه ۲۶ و در دقیقه ۷۱ می‌توانست به بازیکنان دو تیم اخطار بدهد که این کار را نکرد.

او درباره برخورد دست علی نعمتی به صورت بازیکن تراکتور در دقیقه ۲۶ عنوان کرد: نعمتی با بی‌ملاحظگی دستش را به صورت بازیکن تراکتور زد و داور باید به او کارت زرد نشان می‌داد که البته داور حتی در این صحنه خطا اعلام نکرد.

ببینید:

این کارشناس داوری در خصوص صحنه داوری دقیقه ۷۱ بیان کرد: بازیکن قرمز (تراکتور) با کف استوک روی پای بازیکن سفید (پرسپولیس) آمد اما چون صحنه واضح نیست، با تصور این که استوک‌ها روی پای بازیکن پرسپولیس ساییده شده و برخورد جدی نداشته، داور باید به اخطار بسنده می‌کرد. اگر تصاویر شفافیت داشت و ثابت می‌شد که کف استورک روی پای بازیکن پرسپولیس نشسته، داور باید بازیکن تراکتور را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۵

کارشناسی باید فایده داشته باشه حداقل تنبیه دا‌وری که اشتباه کرده . مثلا بازی سپاهان وذوب داور عمدا اشتباه کرد توپ در اختیار دفاع بود ‌ومغانلو تنه زد به صاحب ت‌پ وخودش را انداخت ‌صاحب توپ هم نبود و مسئله دیکر ۲ بازیکن سپاهان هنگام ضربه پنالتی قبل از ضربه ‌وارد محوطه شدند ضربه باید تکرار میشد داوران توجیه شده عمدا اشتباه کردند . فدراسیون اصفهانیها در فصل کذشته جای دومی استقلال را ادند به سپاهان با داوری و۶ امتیاز مثبت که جای سپاهان‌۴ یا پنجم بود .