• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402052516386
  • خبرنگار : 50136

استاندار:

تسهیلات رونق بوم‌گردی در آذربایجان غربی ارائه می شود

تسهیلات رونق بوم‌گردی در آذربایجان غربی ارائه می شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مختلف روستاهای استان برای تولید و بهره وری بیشتر و فرآوری محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از پتانسیل حوزه گردشگری، آماده ارائه تسهیلات برای رونق بوم‌گردی بوده و در این زمینه آگاه سازی جامعه از ظرفیت های درآمدی این حوزه ضروری است.

محمدصادق معتمدیان چهارشنبه ۲۵ مرداد در جمع مردم روستای تاریخی محلملو شهرستان چالدران با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای ارائه خدمات حداکثری به مردم، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمات ارزشمندی به مناطق مختلف کشور در راستای محرومیت زدایی ارائه شده است.

وی همچنین محرومیت زدایی را از اولویت های دولت سیزدهم معرفی کرد و یادآور شد: تمامی روستاهای آذربایجان غربی امروز از نعمت هایی چون برق برخوردار بوده و برای بهبود شرایط زندگی مردم در روستاها اهتمام جدی داریم.

وی ادامه داد: با تعامل و هم افزایی دستگاه های مختلف، به دنبال احصاء و رفع مشکلات مناطق کم برخوردار استان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی تامین مسکن و اشتغال زایی را نیز از اولویت های توسعه روستاهای استان دانسته و افزود: حاشیه نشینی و مهاجرت به شهرها، نتیجه عدم توجه به روستاها بوده و دولت سیزدهم برنامه ویژه برای حمایت از اشتغال پایدار در روستاها دارد.

وی در ادامه به تدوین برنامه زمان بندی شده برای ارائه خدمات عمرانی در سطح شهرستان چالدران اشاره کرد و افزود: تدابیر لازم برای ارائه خدمات در حوزه های گازرسانی، آسفالت راه های مواصلاتی، پیشبرد طرح های هادی و ... برای شهرستان چالدران اندیشیده شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای مدیریت منابع آب شهرستان چالدران، تصریح کرد: فرهنگ بهره وری از منابع آبی را باید در سطح جامعه نهادینه کنیم و مردم منطقه نیز نباید با مشکل آب شرب روبرو باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha