• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402052516411
  • خبرنگار : 50616

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران شانس اصلی کسب قهرمانی آسیا است

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران شانس اصلی کسب قهرمانی آسیا است

ایسنا/مازندران سرمربی تیم تکواندو نوجوانان ایران، شرایط آمادگی تیمش را برای مسابقات پیش روی قهرمانی نوجوانان آسیا در لبنان برای تکرار عنوان قهرمانی دست یافتنی دانست.

"فیض الله نفجم"عصرچهارشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران که به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان آمل برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ترکیب نهایی تیم اعزامی تکواندو نوجوانان ایران که هم اکنون در اردوی آماده سازی در شهرستان آمل حضور دارد، مشخص شده و روز هشتم شهریور به کشور لبنان محل برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا اعزام خواهند شد.

وی افزود: " مهدی رزمیان، محمدحسین حسینی، سینا محترمی، محمدرضا تیلانی، طاها رحمانی، سینا رضاعلیزاده، رادین زینالی، صدرا مقدمی، امیررضا غلامی، امیرمحمد رحمانی راد" ترکیب ۱۰ نفره ایران به مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا هستند.

 اردوی تیم ملی درآمل، بهترین در راه آماده سازی

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با اشاره به اینکه اردوی این تیم در شهرستان آمل، یکی از بهترین اردوی آماده سازی برای حضوری پرقدرت در مسابقات آسیا بوده است، گفت: هیات تکواندو شهرستان آمل، شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل بهترین امکانات‌ را برای چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران دراین شهرستان فراهم کرده که مورد رضایت کامل ملی پوشان نیز بوده است.

نفجم با اشاره به آمادگی خوب ملی پوشان پس از برگزاری سه مرحله اردوی گذشته این تیم در تهران، گیلان و نوشهر تصریح کرد: مرحله نخست اردوی تیم ملی با حضور ۱۰۵۶ نفر در تهران شروع شد و پس از آن در مرحله دوم با حضور ۱۷۱ نفر و در اردوی سوم به ۲۷ نفر کاهش یافت و در نهایت در اردوی چهارم در آمل ترکیب نهایی ۱۰ نفر با جدیت بیشتری برگزار شد.

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران شانس اصلی کسب قهرمانی آسیا است

وی افزود: نفرات نهایی شده تیم ملی از روحیه جنگندگی و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت و تکرار عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

سوادکوه آخرین مرحله اردوی تکواندوکاران نوجوانان

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران همچنین با اشاره به اینکه مرحله پایانی اردوی تیم ملی پیش از اعزام به لبنان در شهرستان سوادکوه مازندران برگزار خواهد شد، افزود: این اردو از روز شنبه ۲۸ مرداد برگزار و تا سوم شهریور نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مازندران در حال حاضر به صورت همزمان میزبانی اردوهای نوجوانان دختر و پسر و تیم ملی جوانان کشور شده و این وضعیت باعث ایجاد انگیزه در بین دیگر تکواندوکاران این استان شده است.

هشتم شهریور اعزام تیم ملی به لبنان

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران، زمان اعزام این تیم به دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا را هشتم شهریور اعلام و اضافه کرد: ملی پوشان از روز ۱۱ شهریور در چهار وزن نخست و روز ۱۲ و ۱۳ شهریور در۶ وزن دیگر رقابت خواهند کرد.

نفجم افزود: تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ نشان طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران از روز شنبه ۲۰ مرداد به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان آمل چهارمین مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضوری قوی تر در مسابقات قهرمانی آسیا در خانه تکواندو شهید نجفدری آمل برپا کرده و تا روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha