• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052516424
  • خبرنگار : 50589

درد دل وحید امیری با پرسپولیسی‌ها: دیگر چه باید می‌کردیم که نکردیم؟

درد دل وحید امیری با پرسپولیسی‌ها: دیگر چه باید می‌کردیم که نکردیم؟

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: هواداران ما بدانند که با وجود همه مشکلات پای کار هستیم، چون اکثر ما از دو سال قبل طلب داریم.

به گزارش ایسنا، وحید امیری، کاپیتان تیم پرسپولیس، با اشاره به مشکلات زیاد این تیم در فصل پیش رو گفت: در واقع اینجا آمدم که درد و دلی با هواداران کنم، با توجه به اینکه صاحب اصلی باشگاه هواداران هستند و همیشه حق با آن‌ها است. چه در شرایط سخت و چه در شرایط خوب و عادی، حق با هواداران است. با توجه به اینکه سال گذشته ما سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و همه عوامل باشگاه از تدارکات و گروه پزشکی تا کادرفنی و بازیکنان، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

ببینید

او ادامه داد: متاسفانه آن چیزی که هست همه فکر می‌کنند در باشگاه ما همه چیز خوب است. جا دارد من دست تدارکات، گروه پزشکی، کادرفنی و بازیکنان را ببوسم چون با وجود همه مشکلات پای کار هستند، چون می‌دانند که هواداران ما پای بازی‌ها نشسته‌اند تا خوشحال به خانه بروند. دوست داریم گلایه‌ها را بشنوند. از دو سال قبل یکسری نفرات طلب دارند و هنوز که هنوز هست، بازیکنان جدید و سال گذشته کوچک‌ترین دریافتی نداشته‌اند.

دیگر چه کار باید می‌کردیم که نکردیم؟

هافبک پرسپولیس در واکنش به این موضوع که رضا درویش در مصاحبه خود اعلام کرده است پرسپولیس تنها تیمی است که صد درصد پرداختی داشته، توضیح داد: خیر، اینطور نیست. ما از زحمات مدیرعامل تشکر می‌کنیم، اما آپشن‌هایی که بازیکنان داشتند به قوت خود باقی است و به هر حال ما انتظار داریم که از همه نظر بهترین ایران باشیم، چون ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باید آبروداری کنیم. باور کنید هر روز باهم حرف می‌زنیم تا از نظر روحی بالا باشیم. پرسپولیس سال قبل چه کاری باید می‌کرد که نکرد؟

امیر ادامه داد: باز هم می‌گویم که صاحب اصلی تیم هواداران هستند و ما برای آن‌ها بازی می‌کنیم که خوشحال شوند، همدیگر را شارژ روحی می‌کنیم تا بهترین باشیم. ما انتظار داشتیم که امسال حداقل هیات مدیره از اعضای تیم تشکر کنند چون می‌دانند با وجود همه کمبودها به نتیجه رسیدیم. ما با باشگاه‌های دیگر کاری نداریم، ما پرسپولیس هستیم و واقعا در حق تیم کم‌کاری شد. می‌دانیم هیات مدیره تلاش می‌کند، اما تلاششان اثرگذار نبود و باید شرایط بهتر شود چون ما پرسپولیس هستیم.

امیری درباره مشکلات پیش فصل پرسپولیس و احتمال اعتصاب بازیکنان نیز گفت: انتظار ما از باشگاه این بود که به تعهداتش عمل کند. بچه‌ها با آن شرایط بد در پیش فصل تمرین کردند تا در یکی دو ماه گذشته باشگاه به تعهداتش عمل کند و این اتفاق نیفتاد. جا دارد همینجا بخواهم که تعهدات عملی شود. تیمی که با این شرایط مقابل این همه هوادار این فوتبال را نشان می‌دهد، همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا پرسپولیس در جایگاه بالاتری قرار بگیرند. این تیم لایق اتفاقات بهتر است و باید آبرو داری کند. ما فقط می‌خواهیم باشگاه به تعهداتش عمل کند و انتظارات عوامل تیم برآورده شود.

شاید قرارداد ما پایین‌تر از سایر باشگاه‌ها باشد

او گفت: شاید قرارداد ما نسبت به سایر باشگاه‌ها پایین‌تر باشد، شاید آپشن‌های کم‌تری داشته باشیم، شاید باشگاهی هستیم که سقف قرارداد را رعایت کرده است، فقط تنها خواسته ما عملی شدن تعهدات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۶ ۲۲:۴۵

جان مادرت بیخیال شو همه دستتونو خوندن همتون خونه و ویلا و ماشین میلیاردی دارید اون وقت لنگ آپشن موندید