• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402052616600
  • خبرنگار : 50037

اختصاص ۱۴۸ میلیارد اعتبار برای ایمن‌سازی راه‌های کبودراهنگ

اختصاص ۱۴۸ میلیارد اعتبار برای ایمن‌سازی راه‌های کبودراهنگ

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ از اختصاص ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای نقاط حادثه خیز و ایمن‌سازی سازی راه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی در جلسه شورای ترافیک شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: ۱۹ درصد راه‌های استان در شهرستان کبودراهنگ بوده و این شهرستان با ۸۵۰ کیلومتر راه بیشترین راه مواصلاتی استان را دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۰۲۶ میلیارد تومان اعتبار استان همدان، ۱۴۸ میلیارد تومان برای نقاط حادثه خیز و ایمن‌سازی راه‌های شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافته است، افزود: تمام مصوبات شورای ترافیک شهرستان کبودراهنگ باید دقیق و به صورت ویژه توسط ادارات ذیربط پیگیری و اجرا شود.

غلامی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان کبودراهنگ رتبه دوم تصادفات در استان را دارد، وضعیت شهرستان در حوزه تصادفات مطلوب نیست بنابراین مدیران کشوری و استانی باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته و مسئولان شهرستانی باید با اتحاد و همفکری برای رفع این مشکل تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: جاده علیصدر- گل تپه- همدان و خلعت آباد- کبودراهنگ از نقاط پرحادثه در این شهرستان است که با تلاش‌های استاندار، نماینده، دیگر مسئولان کشوری و استانی عملیات چهاربانده شدن این راه‌ها آغاز شده و امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

غلامی خاطرنشان کرد: با یک طرفه کردن خیابان‌های امام خمینی(ره) و شهید دستغیب که جزو خیابان‌های اصلی شهر کبودراهنگ هستند تاحدودی مشکلات ترافیک شهری رفع شده و برای کاهش ترافیک دیگر نقاط در سطح شهر نیز برنامه ریز هایی انجام گرفته که به زودی انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: تایمرهای چراغ قرمزها و دوربین‌های سطح شهر اگر نیاز به تعمیر داشته باشند باید هرچه سریع‌تر انجام شود ضمن اینکه تسریع در نصب تابلوهای اخطار، نصب سرعتکاه لکه‌گیری و هر موضوعی که موجب ایمن سازی در سطح شهر و مسیرهای برون شهری می‌شود نیز ضرورت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha