• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052716910
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

آزادگان تجلی صبر، استقامت و بردباری هستند

آزادگان تجلی صبر، استقامت و بردباری هستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: آزادگان تجلی صبر، استقامت و بردباری هستند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادگان سرافراز، رزمندگان دلاور ارتش اسلام با رشادت و جانفشانی تا پای جان در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح به دفاع جانانه از میهن اسلامی پرداختند.

وی تصریح کرد: این عزیزان در اوج عزت به اسارت دشمن بعثی عراق درآمده و با تحمل درد و رنج دوران سنگین اسارت، درجات عالی معنوی را طی کرده و در ادامه آزادی از اسارتگاه‌های مخوف دشمن، در عمران و آبادی کشور و خدمت به هم‌میهنان خود سنگ تمام گذاشته و با تمام کاستی‌ها، در عین حال سنگ صبور این نظام بوده و هستند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ۲۶ مردادماه سال ۶۹ سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک ایران اسلامی، یک روز تاریخی و فرصتی مغتنم برای مرور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های کسانی است که در زمین دشمن علی‌رغم تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها، اسارت را به بند کشیدند و جلوه‌ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیفزایند.

مرادی اضافه کرد: امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی بیان کرد: آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به قیام عاشورا جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان‌های اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند. از این رو آزادگان را باید تندیس بی‌بدیل صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس قلمداد کرد.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه آزادگان سرافراز به تأسی از سیدالشهدا(ع) به جبهه و به تأسی از حضرت زینب(س) به اسارت رفتند، افزود: آزادگان قهرمانان تاریخ محسوب می‌شوند.

مرادی ادامه داد: آزادگان، هیچگاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا کـه پیام و سیره آنها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی بوده کـه برای همیشه ماندگار اسـت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha