• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402052717077
  • خبرنگار : 71664

امروز، پایان فرصت ثبت درخواست انتقال دستیاران

امروز، پایان فرصت ثبت درخواست انتقال دستیاران

فرصت ثبت درخواست انتقال دستیاران امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، فرایند ثبت درخواست نقل و انتقال دستیاران که از روز یکشنبه یکم مرداد ماه آغاز شده، امروز جمعه ۲۷ مرداد به پایان می‌رسد.

یک روز پس از اتمام فرصت ثبت‌درخواست، مهلت تشکیل «شورای نقل و انتقال در دانشگاه مبداء» آغاز می‌شود. بر این اساس، فرصت تشکیل شورای نقل انتقال برای دانشگاه‌ها از روز شنبه ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و روز سوم شهریور به پایان می‌رسد.

مهلت ۴ روزه بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه علوم‌پزشکی مبدا از روز شنبه ۴ شهریور آغاز می‌شود و ۷ شهریور ماه به پایان می‌رسد. 

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مهلت تشکیل شورای نقل و انتقال در دانشگاه مقصد از ۸ تا ۱۴ شهریور ماه است.

همچنین فرصت بارگذاری آراء شورای نقل و انتقال دانشگاه علوم‌پزشکی مقصد از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود و در روز ۲۱ شهریور ماه به پایان می‌رسد. شورای آموزش پزشکی و تخصصی، نتیجه نهایی را در روز ۲۲ شهریور ماه به اطلاع متقاضیان می‌رساند. 

تمام اقدامات اجرایی نقل و انتقال دانشجویان صرفا از طریق سامانه نقل و انتقال انجام می‌شود.

دستیاران که شامل بندهای «تبعیت از همسر»، «کفالت»، «بیماری صعب‌العلاج دستیار» و «مشمولین مصوبه ۲-۱۰ هشتاد و یکمین نشست شورا» هستند از پرداخت شهریه دستیاران انتقالی معاف هستند. 

همچنین با توجه به ماده ۶۲ قانون جامع «خدمات‌رسانی به ایثارگران» دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز  آموزش عالی غیردولتی ملزم هستند که با رعایت مقطع تحصیلی نسبت به انتقال دانشجویان و پذیرفته‌شضدگان، آزادگان اسراء، جانبازان ۲۵ درصدی و بالاتر، همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد به دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزش عالی محل سکونت خانواده آنان یا نزدیک‌ترین محل و همچنین تغیر رشته منوط به احراز کف قبولی وفق مقررات برای یکبار اقدام کنند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha