• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402052717185
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

حرکت‌های تروریستی هیچ خللی در اراده و عزم ملت ایران ایجاد نمی‌کند

حرکت‌های تروریستی هیچ خللی در اراده و عزم ملت ایران ایجاد نمی‌کند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: حرکت‌های تروریستی محکوم بوده و هیچ خللی در اراده و عزم ملت ایران اسلامی ایجاد نمی‌کند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ یاسوج با اشاره به ۳۱ مرداد، روز صنعت دفاعی، افزود: صنعت دفاعی کشور مهمترین عالم بازدارنده در برابر دشمنان است و دشمن می‌داند اگر اشتباهی کند ایران با قدرت پاسخ می‌دهد.

وی اظهار کرد: دشمن از پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه صنایع دفاعی هراس و وحشت دارد.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: موشک‌های هایپرسونیک که جدیدترین دستاورد صنعت موشکی کشور است؛ هراس بر دل دشمن انداخته است.

حسینی با اشاره به حمله تروریستی روز یکشنبه در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تصریح کرد: حرکات تروریستی هرگز نمی‌تواند ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دهد و فرزندان غیور این ملت به زودی تاوان سنگین آن را بر بانیان این حرکت تروریستی تحمیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران با بصیرت خود نشان دادند که حرکت‌های تروریستی محکوم بوده و هیچ خللی در اراده و عزم ملت ایجاد نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیاست.

حسینی تاکید کرد: ما به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و امیدواریم هر روز بر افتخارات این نیروهای جان بر کف افزوده شود.

وی با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد اظهارکرد: مقدس‌ترین مکان روی کره زمین مساجد هستند و مسجد یک مکان بسیار مهم در نظام اجتماعی و سیاسی اسلام است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مسجد مرکز تربیت اعتقادی، سیاسی و اجتماعی جامعه است، گفت: مساجد همواره در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعال و موثری داشته اند.

حسینی با بیان اینکه مساجد باید فعال و پویا باشند، عنوان کرد: اهالی و کارکنان مسجد باید توجه داشته باشند که در اطراف مساجد چه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه خیلی از محله‌های یاسوج مسجد ندارد، بیان کرد: برخی‌ها زمین‌های زیادی دارند، اما به فکر عالم قبر و عالم قیامت خود نیستند اگر به فکر آخرت نیستید حداقل برای دنیا خود هم که شده وقف کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha