• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402052817558
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

مسئولیت خطیری در حوزه پیشگیری از بیماریهای دامی بر عهده دامپزشکی است

مسئولیت خطیری در حوزه پیشگیری از بیماریهای دامی بر عهده دامپزشکی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به اینکه مسئولیت خطیری در حوزه پیشگیری از بیماریهای دامی بر عهده دامپزشکی گذاشته شده است، گفت: در حوزه کاری خود با برنامه ریزی جامع و راهبردی آینده نگر و قبل از بروز بحران و فاجعه وارد عمل شوید.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدحسن عاملی ۲۸ مرداد در دیدار جمعی از مدیران دامپزشکی استان در محل دفتر امام جمعه گفت: مسئولیت خطیری در حوزه پیشگیری از بیماریهای دامی بر عهده دامپزشکی گذاشته شده است و حتما در حوزه کاری خود با برنامه ریزی جامع و راهبردی آینده نگر و قبل از بروز بحران و فاجعه وارد عمل شوید.

وی بر اهمیت خدمات رسانی خالصانه بـه مـردم، تحمـل سختی ها، برخورداری از برنامه ریزی جامع با در نظر قرار دادن سرعت تحولات علمی و قدرت بهره وری در جهان تأکید کرد و گفت: امروز مصالح کشور ایجاب می کند هر کس در هر رده، تخصص و حوزه کاری باید برای عزت و اقتدار میهن اسلامی تلاش مضاعف نموده و در تولید دانش جهانی سهیم باشد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه امروز سرعت تحولات علمی و قدرت بهره وری در دنیا به حد اعجاز رسیده و کارهای علمی و تحقیقاتی در تبدیل علم به ثروت حرف اول را می زند به نقش مهم و حساس دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی اشاره کرد و افزود: در مجموعه های تخصصی مانند دامپزشکی باید تولید ثروت ملی  با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان آموزش همگانی را یکی از مؤلفه های ارزشمند در افزایش عرق ملی، احساس جمعی و تولید ثروت ملی توصیف کرد و ادامه داد: همیشه انقلاب های اقتصادی به دنبال انقلاب های فرهنگی اتفاق می افتد.

عاملی اضافه کرد: برای مدیریت آرمانی در دستگاهها و مجموعه ها باید تحولات علمی نیز آرمانی بوده و روزنه های شکننده شناسائی و رفع و نقاط قوت حتماً تقویت شوند.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر اینکه باید کار خود را همیشه عادلانه و دقیق انجام دهید مدیران را به تقوی الهی سفارش کرد و افزود: اقدام درست و عمل خوب با نیت خدمات رسانی به کارهای انسان رنگ الهی می دهد.

اردبیل یکی از کانونهای مولد دامی در کشور است

مهدی فیضی، مدیرکل دامپزشکی استان در این دیدار با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان یکی از کانونهای مولد دامی در کشور است، گفت: اهمیت و حساسیت کار دامپزشکی در راستای حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی، تأمین امنیت غذایی و ارتقاء سلامت عمومی جامعه مشهود می باشد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان در بحث انتظارات و خواسته های مجموعه دامپزشکی از نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضور در مجموعه دامپزشکی و آشنایی از نزدیک با فعالیت های این مجموعه سلامت محور خواسته جدی ما است و عزم و اراده مجموعه را در تأمین امنیت غذایی تقویت خواهد کرد.

فیضی در پایان سخنان خود با اشاره به مشکلات اعتباری، تجیهزات و نیروی انسانی گفت: با توجه به جامعه هدف دامپزشکی که اکثراً محرومین جامعه هستند، انتظار داریم حضرتعالی در جهت رفع این مشکلات و بهبود شرایط رایزنی های لازم با مسئولین بالا دستی را بعمل آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha