• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402052817606
  • خبرنگار : 50034

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می‌دهد

شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می‌دهد

ایسنا/همدان رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با تأکید بر اینکه شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می دهد، گفت: باید از بازار و شهر همدان پمپاژ قدرت، تولید، مدیریت، تدبیر و کارشناسی را تا نجف داشته باشیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی شنبه ۲۸ مرداد در آیین افتتاحیه فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با بیان اینکه شهرک بنکداران همدان مرکز یک مرکز تجاری و هاب منطقه است، اظهار کرد: درست گفته شده که همدان پایتخت تاریخ و تمدن است چراکه کار بزرگی که امروز در شهرک بنکداران انجام شده، نشان از تفکر بازاریان همدان برای توسعه بازار غرب کشور تا نجف است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ کارخانه نیاز به نیروی کار دارند، اضافه کرد: ۱۸ کارخانه در شهرک صنعتی بوعلی همدان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کارگر فنی دارند. در ضمن از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ کارخانه تعطیل در همدان احیاء شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: سال ۸۸ شهرک فناوری را برای همدان مصوب کردیم که ۵۰ هکتار عرصه این زمین بود که امسال ۵۰۰ هکتار به این شهرک اضافه شده است.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز بیان اینکه گره های زیادی با کمک بخش خصوصی باز می شود، بر ضرورت احداث شهرک صنفی- صنعتی در همدان اشاره و اظهار کرد: ترافیک شهر و بازار، آسیب به میراث فرهنگی و گسترش بنکداران ضرورت احداث شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ را بیش از پیش کرده است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به دغدغه بنکداران در زمینه محل فعالیت، یادآور شد: تعدادی از بنکداران در شهرک مستقر شدند و بقیه هم مستقر شوند.

وی با بیان اینکه شهرک صنفی- صنعتی بوعلی ۲ باید خیلی زودتر افتتاح می شد، تصریح کرد: بازه زمانی مشخص شود تا بقیه بنکداران برای رفاه حال خود و مشتریانشان به این شهرک منتقل شوند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید خدمات رفاهی برای ارباب رجوع در این شهرک ایجاد شود، خاطرنشان کرد: باید به بخش توزیع در کنار تولید حتماً توجه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha