• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402052817735
  • خبرنگار : 71541

سخنگوی ایران‌ایر:

بلیت اربعین هما را فقط از وب‌سایت بخرید/ قیمت‌های بالاتر از ۴ میلیون را گزارش دهید

بلیت اربعین هما را فقط از وب‌سایت بخرید/ قیمت‌های بالاتر از ۴ میلیون را گزارش دهید

سخنگوی ایران‌ایر با بیان اینکه بلیت هما در اختیار هیچ شرکت چارترکننده یا هیچ مرجع فروش دیگری غیر از وب‌سایت هما نیست، گفت: اگر فردی به آژانسی مراجعه کرد که بلیت اربعین را با رقمی بالاتر از ۴ میلیون برای فروش گذاشته بود، گزارش دهد.

به گزارش ایسنا حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه بلیتی را از هیچ مرجعی غیر از وب‌سایت هما عرضه نمی‌کند؛  گزارش‌هایی در دفتر ارتباطات مردمی ما دریافت شده که آژانسی برای فردی درخواست بلیت کرده؛ اما هوپایمایی جمهوری اسلامی ایران در هیچ‌یک از سایت‌های معتبر فروش اینترنتی فروش ندارد و هیچکس حق خرید بلیت حتی یک ریال بالاتر از چهار میلیون تومان را ندارد.

وی با بیان اینکه نرخ‌ها کاملا مصوب است، افزود: اگر فردی به آژانسی مراجعه کرد که بلیت هما را با رقمی بالاتر از چهار میلیون برای فروش گذاشته بود، با شماره ۴۶۶۲۵۱۵۱ به ما گزارش دهید و ما پیگیری می‌کنیم. این‌ها مجموعه‌هایی هستند که سودجویی می‌کنند و این شماره آماده دریافت همه گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی است.

سخنگوی ایران‌ایر گفت: بلیت هما در اختیار هیچ شرکت چارترکننده یا هیچ مرجع فروش دیگری غیر از وب‌سایت هما نیست. اگر کسی بلیتی را از هر مرجع دیگری با قیمت بالاتر بخرد، تخلف است. دستگاه‌های نظارتی ما در حال پایش هستند و ما هم نظارت و بررسی هستیم. بنابراین هیچ‌کس با رقم بالاتر از ۲.۵ میلیون تومان در ایام خاص و چهار میلیون تومان مصوب‌شده خرید نکند و قیمت‌های بالاتر را گزارش دهد.

قربانعلی خاطرنشان کرد: همچنین طبق بخشنامه سازمان شرکت‌هایی که خودشان وب‌سایت فروش دارند هم حق هیچگونه فروشی غیر از مرجع و وب‌سایت رسمی خودشان ندارند؛ بنابراین برای خرید فقط به وب‌سایت iranair.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha