• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402052818042
  • خبرنگار : 71613

ناکامی سریع‌ترین مرد ایران در قهرمانی جهان

ناکامی سریع‌ترین مرد ایران در قهرمانی جهان

دونده سرعتی ایران نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان از شنبه، ۲۸ مرداد به میزبانی بوداپست آغاز شده است و حسن تفتیان در روز نخست این مسابقات به رقابت با حریفان خود پرداخت.

تفتیان که در گروه اول دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر قرار داشت، رکورد ۱۰.۱۷ ثانیه را ثبت کرد و در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به  نیمه‌نهایی بازماند. 

طبق قوانین مسابقات، سه نفر برتر هر گروه به همراه سه رکورد برتر مجموع گروه‌ها به نیمه‌نهایی صعود کردند که تفتیان بین آنها قرار نگرفت. 

دونده ایران در نهایت بین ۵۵ ورزشکار در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت.

فرزانه فصیحی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که در ماده ۱۰۰ متر رقابت خواهد کرد.

با عرض پوزش، به اطلاع مخاطبان محترم می‌رساند، در پایان مرحله مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان، صفحه رسمی مسابقات قهرمانی جهان، نفراتی را که به دور نیمه‌نهایی صعود کرده بودند، مشخص کرد که ابتدا حسن تفتیان هم در جمع صعودکنندگان بود و ایسنا و حتی خود سایت فدراسیون دو و میدانی کشورمان نیز همان خبر صعود را منتشر کردند، اما پس از مدتی صفحه مسابقات نتایج خود را اصلاح کرد که بر اساس رده‌بندی قطعی دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر، نماینده ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. بدین ترتیب، ایسنا نیز خبر منتشره قبلی را اصلاح کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۹ ۱۱:۰۷

درود هرگز چنین امری روی نداد و اگر ایشان تا رده ۲۴ میشدند به نیمه نهایی می‌رفتند ولی ۲۷ شدند ،نکاهی به سه دسته نیمه نهایی بکنید ،این ناشی از نامهای آقای رییس فدراسیون و دوستان روابط عمومی اش بود که می‌خواستند عوام ف کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۹ ۲۰:۴۳

حسن تفتیان، نماینده کشورمان در مسابقات جهانی دوومیدانی - بوداپست مجارستان در گروه اول دوی 100 متر با زمان 10.17 ثانیه پنجم شد و به مرحله نیمه نهایی راه نیافت . تفتیان در بین پنجاه و شش دونده دوی 100 متر در جایگاه بیست وسوم قرار گرفت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.