• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402052918367
  • خبرنگار : 71468

گلایه پینگ‌پنگ‌بازان از غذا و نبود ماساژور/ وعده رییس برای حل مشکلات

گلایه پینگ‌پنگ‌بازان از غذا و نبود ماساژور/ وعده رییس برای حل مشکلات

رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز اعلام کرد مشکلات اردوی تیم ملی را که باعث اعتراض بازیکنان شده برطرف می‌کند.

 مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی علت تعطیلی ۱۰ روزه اردوی پینگ‌پنگ بازان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: تعطیلی اردو طبق برنامه کادرفنی بود و استراحت داد چون فشار تمرینات زیاد بود، از طرفی بازیکنان باید دو هفته به کره‌جنوبی بروند و سپس راهی بازی‌های آسیایی شوند. حتی اردوی دختران را تعطیل کردیم و  قرار است دوباره وارد اردو شوند.

*صحبت بازیکنان با رییس در مورد مشکلات اردو

قارداشی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است پینگ‌پنگ بازان مرد از برخی شرایط اردو مانند کیفیت غذا، نداشتن ماساژور و فیزیوتراپ رضایت نداشتند و بازیکنان در این مورد با او صحبتی داشته‌اند؟ تصریح کرد: بله صحبت کردند. ما وظیفه داریم شرایط را بهتر کنیم. برخی مواقع ممکن است بعضی از درخواست‌ها سلیقه‌ای باشد. گاهی نیز همه گلایه دارند که در این صورت بخشی از آن به مسائل مالی برمی‌گردد. ما باید تلاش کنیم شرایط ایده‌ال فراهم کنیم. چون بازیکنان زحمت می‌کشند. تمرینات طولانی دارند و انتظار دارند مواد پروتئینی و قندی، میوه و ماساژور فراهم باشد.

او افزود: البته یک نکته وجود دارد و وقتی اردو در شهرستان باشد، شاید فراهم کردن امکاناتی که در تهران است، در شهرستان مشکل‌تر باشد. با این حال اولویت بر این است بهترین امکانات را برای ورزشکاران فراهم کنیم.

*بهتر شدن غذا منطقی‌ترین خواسته است

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که قرار است در مرحله جدید اردوی تیم ملی مشکلاتی که بازیکنان گلایه داشتند، برطرف شود؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد. با آقای نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت کردم تا ماساژور و فیزیوتراپ داشته باشیم. البته او گفت در تهران امکانات بهتری می‌تواند فراهم کند اما ما نیاز داشتیم اردویی در سطح دریا داشته باشیم. با  این حال قرار است نهایت کمک را به ما داشته باشد. کیفیت غذا ۱۰۰ درصد بهتر خواهد شد چون منطقی‌ترین خواسته ورزشکاران است. پیش بینی کردیم بهترین غذا برایشان فراهم شود. امیدوارم بازیکنان در این چند روز باقی مانده تا آغاز مسابقات، تمرینات خوبی داشته باشند چون آنها شانس مدال بازی‌های آسیایی را دارند.

*حامی مالی برای اعزام عالمیان‌ها و هدایی به ۱۰ مسابقه

او در مورد اینکه یک حامی مالی قرار است پینگ‌پنگ بازان مردان را برای حضور در مسابقات بین المللی و گرفتن سهمیه المپیک پاریس حمایت کند، گفت: این حامی مالی گفته است نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی را برای اعزام به ۱۰ مسابقه بین‌المللی حمایت می‌کند. اتفاق خوبی است چون عمده مشکلات ورزش در مورد پول است. تنیس روی میز در این چند سال بی‌پولی، بهترین مدال‌ها را گرفته است و نشان دادیم پول باشد می‌توانیم حمایت بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha