• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402052918424
  • خبرنگار : 50024

برای دریافت گذرنامه چه زمانی باید به پست مراجعه کرد؟

برای دریافت گذرنامه چه زمانی باید به پست مراجعه کرد؟

ایسنا/البرز مدیر کل پست البرز گفت: چنانچه متقاضیان ۷۲ ساعت بعد از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند می‌توانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، رضا حمیدپور روز یکشنبه ۲۹ مرداد با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ جلد گذرنامه از طریق منابع صادر کننده برای این اداره کل ارسال شده اظهار کرد: ۹۵ درصد این گذرنامه‌ها به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه توزیع گذرنامه در استان از سه روز پیش آغاز شده، افزود: گذرنامه‌های باقی مانده هم پس از دو بار مراجعه نامه رسان‌ها و عدم حضور زائران، به باجه مرسولات معطله تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگشت گذرنامه به باجه معطله بلافاصله از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و افراد با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی امکان دریافت گذرنامه خود را دارند.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه هرچه بهتر خدمات پستی به زائران را دارد.

حمیدپور گفت: خدمات شرکت ملی پست به زائران اربعین حسینی به دو بخش تقسیم شده که قسمت اول گذرنامه‌هایی است که توسط فراجا صادر و برای تحویل به متقاضیان به پست فرستاده می‌شود و بخش دیگر مربوط به سرویس «پست یافته» است که توسط شرکت ملی پست ارائه می‌شود.

وی افزود: شرکت ملی پست با طراحی سامانه‌ای با عنوان سرویس پست یافته، مدارک هویتی پیدا شده ای که تحویل پست می شود را به صاحبان آن تحویل می دهد، در این سرویس اطلاعات مدارک یافت شده توسط پست در این سامانه بارگذاری شده و هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه پست یافته به نشانی http://postyafteh.post.ir و واردکردن مشخصات، مدارک مفقودی خود را شناسایی و برای دریافت به منطقه پستی مربوطه مراجعه کنند.

مدیرکل پست استان البرز از زائران خواست، درخواست‌های خود را به‌روزهای نزدیک به اربعین حسینی موکول نکنند تا شبکه‌ پستی برای ارائه خدمات دچار چالش و اختلال نشود.

حمیدپور گفت: چنانچه متقاضیان ۷۲ ساعت بعد از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند می‌توانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha