• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402053018877
  • خبرنگار : 50405

/احزاب خراسان رضوی در سال انتخابات/

رضویان‌راد: اصولگرایان خراسان رضوی در ائتلاف با هم لیست خواهند داد

رضویان‌راد: اصولگرایان خراسان رضوی در ائتلاف با هم لیست خواهند داد

ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: مانند دوره‌های قبل، اصولگرایان استان برای انتخابات مجلس یک لیست واحد ارائه خواهند داد.

سید جواد رضویان‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی، اظهار کرد: جلسات این جبهه هر هفته با حضور احزاب عضو برگزار می‌شود. همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت نیز تشکیل شده‌اند و به طور منظم جلسات خود را برگزار می‌کنند. در حقیقت احزاب اصولگرا با هدف افزایش حضور مردم در انتخابات دور هم جمع شده‌اند.

وی ادامه داد: در این جلسات با دعوت از مسئولینی مانند نمایندگان مجلس یا مسئولین اجرایی، با آنان در مورد مسائل روز صحبت می‌شود و این افراد گزارش کار خود را ارائه می‌دهند. یکی دیگر از مهمترین محورهای گفت‌وگو در جلسات نیز بحث انتخابات و چگونگی افزایش مشارکت است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۶ حزب اصولگرا عضو این جبهه اند، عنوان کرد: بر اساس راهبرد دیده شده، نماینده ولی فقیه در هر استانی، در دو شورای ائتلاف و وحدت نمایندگانی را منصوب می‌کند. در خراسان رضوی آیت‌الله علم‌الهدی کار هر دو شورا را به یک نفر واگذار کرده‌اند و به همین دلیل در استان ما هر دوی این شوراها به یک شیوه در حال پیش بردن کارهای خود هستند و اعضای این دو شورا نیز یکی هستند و تعدادشان ۳۰ حزب است.

رضویان‌راد با بیان اینکه مانند دوره‌های قبل، اصولگرایان استان برای انتخابات یک لیست واحد ارائه خواهند داد، افزود: اصلا دلیل اینکه بین دو شورای ائتلاف و وحدت در خراسان رضوی همگرایی کامل رخ داده، همین است که هر دو شورا یک لیست مشترک را برای انتخابات اسفندماه ارائه دهند، کما اینکه در ادوار قبلی نیز همین اتفاق رخ داد. احزاب اصولگرای استان تعهد داده‌اند که تا پایان در هماهنگی کامل باقی بمانند و هیچ حزبی به تنهایی لیست ندهد.  

عضو هیات رئیسه خانه احزاب خراسان رضوی با بیان انتقاداتی به مسئولین به دلیل بی‌توجهی آنان نسبت به احزاب، اضافه کرد: حتی وزیر کشور هم که از احزاب برای حضور پررنگ در پیش‌ثبت‌نام دعوت کردند، هنوز حتی یک کار نمادین هم در راستای تعامل با احزاب انجام نداده‌اند. در سطح استان نیز وضعیت به همین شکل است و مسئولین استان آن تعاملی که باید را با احزاب ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha