• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402053018969
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده انتظامی تیران و کرون:

وضعیت نامناسب جاده‌های تیران تصادفات را افزایش می‌دهد

وضعیت نامناسب جاده‌های تیران تصادفات را افزایش می‌دهد

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: وضعیت نامناسب جاده‌های برون‌شهری این شهرستان احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت نامناسب آسفالت، پیچ‌های خطرناک و عرض کم برخی از محورهای مواصلاتی وقوع حوادث در تیران و کرون را محتمل می‌سازد و این موضوع باعث افزایش تصادفات در این منطقه شهرستان است.

وی افزود: اعتبارات شهرستانی و استانی پاسخگوی اصلاحات هندسی و آسفالت معابر جاده نبوده و نیازمند توجه مسئولان در سطح ملی با توزیع بودجه بوده تا اینکه پروژه‌های حوزه راهداری به سرانجام برسد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به حجم بالای تردد در این مسیرهای بین‌شهری، خاطرنشان کرد: اصلاحات ساختاری و زیر بنایی به سبب ترافیک بالا نیازمند اولویت‌بخشی به راه‌های این شهرستان است.

وی به وضعیت ترافیک شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: آمار حوادث ترافیکی جاده‌های بیرون شهری امسال در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته، ولی در ایام نوروز روند افزایشی داشت.

به گفته سرهنگ بهرام‌پور تصادفات منجر به فوت در مسیرهای درون‌شهری کاهشی بوده و امسال حادثه‌ای در این حوزه نداشته‌ایم و حوادث منجر به جرح نیز ۱۶ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: نظارت‌های پلیس در جاده‌های این شهرستان افزایش یافته و همین عملکرد به افزایش دستگیری سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر منتج شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سارقان با انگیزه سرقت منازل و خودرو وارد استان شده بودند که در این منطقه دستگیر و مانع از وقوع جرم توسط آنان شد.

بهرام‌پور با بیان اینکه سارقان خُرد احساس امنیت را از بین می‌برند، گفت: غالباً این مجرمان معتاد به مواد مخدر هستند که برای تأمین نیاز خود دست به سرقت می‌زنند که امسال با اجرای طرح‌های اجتماعی دستگیر و تحویل کمپ ترک اعتیاد و مقامات قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ایجاد زنجیره به هم پیوسته برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضروری خواند و گفت: پیشگیری از اعتیاد و یا درمان آنان نیازمند همکاری بین بخشی بوده و نباید همه موضوعات را به پلیس سپرد که این‌چنین نگرشی مانع از رفع مشکل به‌صورت نهایی و قاطع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha