• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1402053019055
  • منبع : وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه‌های زیارتی در مناطق پستی

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه‌های زیارتی در مناطق پستی

در ایامی که روزانه حدود 100 هزار گذرنامه زیارتی توسط مراکز پستی توزیع می‌شود، وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه زائران اربعین بازدید کرد و ضمن ارزیابی از فرایند در دست اقدام، دستوراتی را برای تسریع در امر توزیع و رسیدگی به مشکلات مردم صادر کرد.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- به همراه محمود لیائی -مدیرعامل شرکت ملی پست ایران- برای بررسی روند ارسال گذرنامه‌های زیارتی و فرآیند پستی در این حوزه به صورت سرزده از منطقه ۱۴ پستی، منطقه پستی جنوب غرب تهران و مرکز تجزیه و مبادله شرکت پست بازدید کرد.

وی در این بازدید ابتدا از باجه‌های پستی و معطله منطقه ۱۴ پستی بازدید کرد و در گفت‌وگو با مردم از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمت به مردم قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این بازدید در مواجه با مشکلی که باعث معطلی مردم شده بود، درباره گذرنامه‌های صادر شده مردم از  مدیرعامل شرکت ملی پست خواست با هماهنگی با مسوولین گذرنامه این مشکل به سرعت حل شود.  

وی در بازدید از باجه معطله منطقه ۱۴ پستی به برخی از مشکلات مردم برای دریافت گذرنامه های خود رسیدگی و دستورات لازم را در این حوزه ابلاغ کرد.

زارع پور همچنین در تماس تلفنی با تعدادی از دریافت کنندگان گذرنامه، میزان رضایتمندی مردم از وضعیت ارسال و دریافت گذرنامه‌ها توسط پست را جویا شد.  

وزیر ارتباطات در ادامه به مرکز تجزیه و مبادله شرکت ملی پست رفت و از نزدیک در جریان چگونگی تقسیم و ارسال گذرنامه‌های صادر شده برای مراکز پستی قرار گرفت.  

وی در پایان این بازدید به منطقه پستی جنوب غرب تهران رفت و با حضور در باجه گذرنامه این منطقه در جمع متقاضیان دریافت گذرنامه‌های زیارتی حاضر شد و با مردم گفت‌وگو کرد.

وزیر ارتباطات در این بازدید با اشاره به تاخیرهای ارسال گذرنامه‌ها به پست، از مردم خواست بین ۴ تا ۵ روز بعد از صادر شدن گذرنامه‌ها منتظر دریافت گذرنامه‌های خود باشند.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات، از دستگاه‌های مختلف خواست نسبت به الکترونیکی کردن استعلامات بین دستگاهی برای ارائه خدمت به مردم اقدام کنند.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زارع پور با اشاره به سرمایه گذاری زیادی که دولت برای ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و الکترونیکی کردن خدمات انجام داده، افزود: مردم نباید بابت استعلامات هزینه‌ای پرداخت کنند چراکه دولت این هزینه‌ها را از بیت المال انجام داده و اگر هم نیاز به پرداخت هزینه‌ای باشد باید در مراجع تصمیم گیر در این حوزه به تصویب برسد.

بنابه این گزارش در بررسی‌های میدانی وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه‌های اربعین مشخص شد که بخش زیادی از گذرنامه‌های صادر شده در مدت زمان مشخص شده و به صورت موفق به دست مردم می‌رسد و مشکلات موجود هم با هماهنگی شرکت ملی پست و همراهی پلیس گذرنامه قابل حل است تا هموطنان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن گذرنامه‌های خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۰:۵۴

والله ما یه هفته اس درگیر پاسپورت هستیم همین شعبه هم رفتیم انگاری بدهکاریم بهشون جوابمونو ندادن