• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402053019147
  • خبرنگار : 71610

عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل/ چند شهرک‌نشین کشته و زخمی شدند + فیلم

عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل/ چند شهرک‌نشین کشته و زخمی شدند + فیلم

منابع خبری از یک عملیات ضد صهیونیستی دیگر این بار در نزدیکی الخلیل در کرانه باختری و کشته و مجروح شدن چند صهیونیست خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی به سمت خودروی حامل شهرک نشینان تندرو در منطقه «کریات اربع» در نزدیکی الخلیل کردند.

عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل/ چند شهرک‌نشین کشته و زخمی شدند + فیلم
خودروی مورد حمله قرار گرفته

طبق این گزارش، در این عملیات چند صهیونیست مجروح شدند.

منابع خبری عبری اعلام کرده‌اند که در این عملیات شش شهرک نشین تندرو مجروح شده و یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحت به هلاکت رسید.

منابع خبری فلسطین نیز اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محل عملیات مستقر شده و به حالت آماده باش درآمده‌اند.

در همین حال، «امیر بوخبوط»، خبرنگار وب سایت عبری «واللا» اعلام کرد: «آوی بلوط»، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، دستورالعملی را برای تقویت استقرار نیروها در حومه الخلیل با هدف جلوگیری از تیراندازی‌های بیشتر صادر کرده است.

همچنین خبرنگار وبسایت عبری «کیپا» در واکنش به این عملیات و انتقاد از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تحقیر در مرز شمالی، شلیک موشک از غزه و تشدید عملیات فلسطینی‌ها در کرانه باختری؛ حقیقت را باید گفت، کابینه راستگرا هیچ پیام امنیتی نداده است.

در همین راستا، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی کریات اربع گفت: مقاومت دلیرانه در کرانه باختری پس از عملیات در شمال و مرکز کرانه باختری امروز بار دیگر با قدرت در جنوب آن به دشمن ضربه می‌زند.

وی تاکید کرد: این عملیات در چارچوب طبیعی مقابله با جنگ مذهبی علیه مقدسات ما و اقدامات علیه پروژه‌های شهرک سازی صهیونیستی در قدس و کرانه باختری رخ داد.

قاسم ادامه داد: جوانان رزمنده در کرانه باختری علی‌رغم وضعیت آماده باش دشمن، قادرند کل سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را دور بزنند.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیراندازی قهرمانانه را که خودروی شهرک نشینان جنایتکار در جنوب الخلیل هدف قرار داد، تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه آمده است: این عملیات حامل پیامی مبنی بر تداوم پاسخ مستقیم برای بازدارندگی دشمن در همه جبهه‌ها و پاسخی طبیعی به جنایات دشمن و شهرک نشینان آن بود.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: عملیات الخلیل پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات رژیم اشغالگر و تجاوزات شهرک نشینان آن به ملت فلسطین است. این عملیات همچنین حامل یک پیام هشدار است مبنی بر اینکه آنچه در پیش روی صهیونیست‌ها قرار دارد، بدتر و دردناک‌تر خواهد بود.

این جنبش همچنین اعلام کرد که عملیات الخلیل تاکیدی بر حضور مقاومت در سراسر اراضی اشغالی است.

جبهه آزادی برای ملت فلسطین نیز ضمن تبریک این عملیات ضد صهیونیستی در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات الخلیل ادامه مسیر تشدید اقدام مقاومت علیه دشمن است و توانایی مقاومت کرانه باختری برای دور زدن تدابیر امنیتی پیچیده صهیونیست‌ها را ثابت کرد.

در ادامه انتفاضه مسلحانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری، منابع خبری صبح امروز نیز از حملات نیروهای مقاومت و ملت فلسطین به نظامیان و شهرک‌نشینان تندروی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف آن خبر داده بودند.

مناطق مختلف کرانه باختری طی ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های مسلحانه ضد صهیونیستی متعدد بوده و این عملیات‌ها آرامش را از ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندروی آن گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۳:۱۸

بایدخواب از چشمان صهیونیستها گرفته شود....باید مثلث عملیات علیه مواضع حساس و حیاتی رژیم جعلی اسقاطیل از درون و برون و نقاط صفر مرزی از سوریه تا لبنان تا کرانۀ باختری تا باریکۀ نوارغزه تقویت و منسجم شود تا خانۀ سست عنکبوت ویران شود ما دست بر ماشه و آماده روزها و هفته ها و ماهها و سالها را در حال شمارش هستیم تا به پایان 25سال آینده که هرگز سران احمق رژیم جعلی اسقاطیل آن را نخواهند دید برسیم وبا یک لبیک یاحسین عملیات را فقط و فقط در عرض چند ساعت به پیروزی نهائی و آزادی قدس شریف ختم کنیم...........