• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402053019170
  • خبرنگار : 71234

درخواست ذوالنور از دولت

درخواست ذوالنور از دولت

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که ضمن پرداخت مطالبات گندمکاران از واردات بی‌رویه برنج جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است که یک نکته را به رئیس جمهور بگویم که نمایندگان در تذکرات خود به آن اشاره داشتند. بحث پرداخت طلب گندمکاران است که آنها آسیب جدی می‌بینند. این محصول راهبردی به حیات و امنیت غذایی مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص رسوب پول مربوط در وزارت نفت و مباحث دیگر و کانال‌های دیگر که حق گندمکاران است، همه را در اولویت قرار دهید چون مطالبات گندمکاران بر هر چیز دیگری ارحجیت دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع کنکوری‌ها اظهار کرد: همانطور که رئیس مجلس امروز اشاره داشت قرار است امروز جلسه‌ای با حضور وزرا و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌ها درباره موضوع کنکور برگزار شود. بنده قبل از شروع جلسه علنی امروز از آقای قالیباف درخواست کردم که امروز یا فردا طرح تعیین تکلیف کنکور و تاثیر قطعی یا مثبت معدل مطرح شود که ایشان موضوع را به بعد از جلسه بعد از ظهر موکول کردند.

ذوالنور اضافه کرد: اگر جلسه بعد از ظهر امروز همسویی با طرح مجلس شورای اسلامی نداشته باشد و شورای انقلاب فرهنگی حاضر به لغو مصوبه خود نشود طرح مجلس در دستور می‌آید تا این موضوع قبل از تعطیلات تابستانی مجلس تعیین تکلیف شود چون عملا بعد از آن مجلس وارد برنامه هفتم می‌شود و دیگر افاقه نمی‌کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به موضوع واردات برنج تصریح کرد: کم‌کم به فصل برداشت برنج نزدیک می‌شویم باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود بخشی از امنیت غذایی کشور برعهده برنج‌کاران است که آنها با واردات متضرر می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۸

آقای ذالنور قیمت گندم را ول کن.2حادثه در شیراز کمتراز یکسال را پیگیر باش.