• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402053019299
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ذوب‌آهن را از خطر انحلال نجات دادم/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم

ذوب‌آهن را از خطر انحلال نجات دادم/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم

ایسنا/اصفهان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در این مدت پروژه جدید تعریف نکرده‌ایم و معتقدیم ایجاد تعهد پوشالی کاری ندارد، اما ما این کار را انجام ندادیم.

جواد محمدی با اعلام افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در هفته دولت، در خصوص عملکرد اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: ۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام تحویل گرفتیم که در هفته دولت ۲۰ پروژه افتتاح خواهد شد. در این مدت پروژه جدید تعریف نکردیم و معتقدیم ایجاد تعهد پوشالی کاری ندارد، اما ما این کار را انجام ندادیم.

وی افزود: یک سانتی‌متر کاربری ورزشی در استان تغییر نکرده است و با افتخار از حق ورزش دفاع کردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی جذب شده، تصریح کرد: استخر انقلاب و پوریای‌ولی را تعطیل تحویل گرفتیم، خانه ژیمناستیک و چند مکان دیگر نیز مسائلی داشت که حل شد. افتتاح ۱۰ تا ۱۵ زمین چمن را در دستور کار داریم، یکی از اتفاقات خوبی که پس از بازگشایی استخرها افتاد نایب‌قهرمانی تیم واترپلو استان در المپیاد استعدادهای برتر بود. البته این مقام نیز به عقیده ما ناداوری بود.

محمدی یادآور شد: در مدت یک‌سال‌ونیم گذشته، تمام تلاش ما آماده‌سازی شرایط و برپایی فضایی برای آرامشِ حاکم بر ورزش استان بوده تا بستر برای پتانسیل‌های موجود در همه بخش‌ها فراهم شود.

او ادامه داد: اکثریت ملی‌پوشان تیم‌های شنا و اسکیت که در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کردند را ورزشکاران اصفهانی تشکیل می‌دادند و در حوزه جوانان اتفاقات خوبی افتاده است.

محمدی با اشاره به دوران ریاست خود در ذوب‌آهن افزود: خلاصه می‌گویم که ذوب را با ۱۰۵ میلیارد بدهی سنواتی و هزینه‌های جاری فصل تحویل گرفتم و آن را از خطر منحل شدن نجات دادم که با بررسی صورت‌های مالی قابل اثبات است. همچنین باید بدانید مجامع مادر باشگاه در مورد مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

او در پایان در خصوص حضور بانوان در استادیوم‌های اصفهان، خاطر نشان کرد: این مسائل باید ابتدا در بخش کلان کشور و سپس کلان استان مورد بررسی قرار بگیرد. ظرفیت‌های قانونی در استان اصفهان وجود دارد که باید پیگیری شود تا این اتفاق رقم بخورد. همه شرایط مهیاست و می‌توانیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم، اما تشریفات و مقدمات باید فراهم شود. در بستر قانون با جدیت حضور بانوان را در ورزشگاه‌ها پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha