• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402053019300
  • خبرنگار : 71489

وحیدی: اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد

وحیدی: اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان این مرز و بوم پسران و دختران مسلمان و مومن این کشور همه با هم همدل و همسو هستند و اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در نطق خود با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بزرگترین نهاد انقلابی افتخارآفرین، برخاسته از مردم و کنار مردم که ضمن مبارزه دائم با دشمنان در سازندگی، خدمت و محرومیت زدایی در صف اول قرار دارد و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با هوشمندی و کمک به دولت در خدمتگزاری و محرومیت زدایی در بودجه سنواتی با تقویت قرارگاه امام حسن (ع) زمینه اجرای پروژه‌های بزرگی را در محرومیت زدایی در بخش رفع تنش آبی در روستاهای کشور، راه های روستایی، آموزش، بهداشت و مسکن محرومین فراهم نموده‌اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رویکردی که دولت و مجلس همواره در مسیر و تحت فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی دارند، اگر عده ای غافل و جاهل از داخل و خارج در پی ایجاد اختلاف و شهبه هستند در این زمان حساس بدانند تمام مردم این کشور در یک کشتی هستیم و اجازه مرزبندی و جداسازی را نمی دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «جوانان این مرز و بوم پسران و دختران مسلمان و مومن این کشور همه با هم همدل و همسو هستند و اجازه چند قطبی سازی را در جامعه نخواهیم داد»، عنوان کرد: در این مسیر از ریاست محترم مجلس که در رفتار و کردار خویش همدلی و ایجاد اعتماد عمومی را سرلوحه قرار داده و تمام تلاش را برای انجام وظایف قانونی مجلس معطوف داشتند و اولویت اقتصاد و معیشت مردم و برنامه پنج ساله هفتم را سرلوحه امور مجلس قرار دادند، کمال تشکر را دارم.

وحیدی در ادامه اظهار کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای آنکه با اقتدار نیروهای ناکارآمد را غربال نموده و موتور وزارت را باقدرت روشن نمود، تشکر می‌کنم. البته انتظار داریم با برخورد با مافیای خودرو، زمینه واردات خودرو را  فراهم کنند و مقابل زیاده خواهان بایستند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین گفت: انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش با محوریت قراردادن برنامه سند تحول بنیادین با کمک دولت نسبت به پرداخت پاداش بازنشستگان و صدور احکام رتبه بندی آنها و تحقق فوق العاده ویژه معلمان، خدمتگزاران و سرایداران و پایان دادن و زمینه سازی فوری برای حل مشکل مهرآفرینان و اصلاح احکام رتبه بندی معلمان اقدام کرده و به حفظ سرمایه معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان اهتمام ببخشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح موضوع انتقال سازمان سنجش آموزش کشور به ریاست جمهوری گفت: وزارت علوم مواظب باشد که شکل گیری سازمان سنجش جدید به تقویت بنگاه های دانشگاه های غیر دولتی و انتفاعی نینجامد.

وحیدی همچنین در تذکری خواستار پرداخت مطالبات گندمکاران شد.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وقتی بصورت رسمی حسابی اعلام می شود و حساب های متعددی برای خرید فیلترشکن ها در فضای مجازی باز می گردد و هزاران میلیارد تومان از سرمایه های مردم در این مسیر جابجا می شود، این منفعت برای چه کسانی است؟

وی در پایان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: چرا برای کاهش ارزش پول ملی فکری نکرده اید؟ شما محور اقتصاد و دولت هستند و مواظب باشید مولدسازی هم به میدان جدیدی برای منفعت طلبی ها تبدیل نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha