• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402053019349
  • خبرنگار : 50160

شهردار زنجان:

شهرداران نیازمند اختیارات هستند

شهرداران نیازمند اختیارات هستند

ایسنا/زنجان شهردار زنجان با انتقاد از اینکه مدیریت شهری در دست شهرداران نیست، گفت: شهرداران برای مدیریت شهر نیاز به اختیارات دارند.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۳۰ مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مطالعات جامع ترافیکی نیز برای شهر زنجان در نظر گرفته شده است چرا که اعتقاد بر این است کارها باید زیربنایی و برای یک بار انجام شود و برنامه‌های توسعه‌ای بر اساس آن تهیه شود.

وی تصریح کرد: برای امسال برنامه‌ریزی در دو بخش فضای سبز و همچنین ساماندهی انهار و راه‌آب‌ها است. کارهای شروع شده در بخش فضای سبز به‌دنبال توسعه و در کنار آن توجه به مصرف بهینه آب در این اماکن هستیم و مبلغ خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است تا آبیاری فضای سبز شهری کاملا مکانیزه انجام شود. در این رابطه ۵۰ درصد کارها انجام شده و مابقی در دست انجام است و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه در گام آخر وارد فاز هوشمندسازی خواهیم شد، گفت: در اجرای پروژه‌ای همچون برادران شهید کریمی که در مسیر آرامستان زنجان اجرا خواهد شد تا بار ترافیکی محل کاهش یابد بزرگترین مشکل تجهیز کارگاه است که باعث شده است. کار هنوز آغاز نشود؛ چرا که اهالی مخالف تجهیز کارگاه در محلی بودند که مشخص کرده بودیم. برای این کار دنبال فضا هستیم.

شهردار زنجان به اقدامات انجام شده در بخش پسماند نیز اشاره کرد و ادامه داد: جدلسازی از مبدا در زنجان آغاز شده است و زنجانی‌ها با نصب اپلیکیشن بهرو می‌توانند زباله‌های تفکیک شده با یک تماس تلفنی تحویل و هزینه آن را دریافت کنند.

وی با انتقاد از اینکه مدیریت شهری در دست شهرداران نیست، گفت: شهرداران برای مدیریت شهر نیاز به اختیارات دارند.

فیروزفر خاطرنشان کرد:  ۴۱ اتوبوس خریداری شد که ۱۲ دستگاه وارد چرخه شد. ۲۵ ون نیز برای مسیرهای مختلف تهیه شده است که ۸ ون نیز در حال حاضر در حال جابه‌جایی مسافران هستند. ۳۶ مینی‌بوس نیز به زودی به ناوگان شهری ملحق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha