• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402053019425
  • خبرنگار : 50455

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:

استقرار تیم‌های درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) در ایام اربعین

استقرار تیم‌های درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) در ایام اربعین

ایسنا/قم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: جانمایی در امام زاده سید جمال(ع) هنوز انجام‌نشده است که به محض انجام این کار تجهیزات لازم و همچنین دارو و ملزومات درمانی با هماهنگی با امور خیرین سلامت به این مکان انتقال می‌یابد و آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

دکتر مجید محبی امروز ۳۰ مردادماه در گفت‌وگویی بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای میزبانی هر چه‌بهتر زائران اربعین حسینی که از قم عبور می‌کنند، تأکید کرد و گفت: به همین منظور مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) به‌عنوان دو مکان پیشنهادی برای استقرار تیم‌های خدمات رسان در سطح استان در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: با کمک درمانگاه دارالشفاء و مسجد مقدس جمکران جانمایی لازم داخل یکی از قسمت‌های شبستان این مکان مقدس انجام‌شده و تجهیزات و وسایل موردنیاز به این مکان منتقل‌شده است.

وی ادامه داد: جانمایی در امام زاده سیدجمال(ع) هنوز انجام‌نشده است که به محض انجام این کار تجهیزات لازم و همچنین دارو و ملزومات درمانی با هماهنگی با امور خیرین سلامت به این مکان انتقال می‌یابد و اینجا نیز آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

محبی استقرار اکیپ هلال‌احمر، اورژانس ۱۱۵ و تیم‌های خدمات رسان به زائران اربعین در این دو مکان را مورد توجه قرار داد و افزود: بیمارستان خیرین سلامت به‌عنوان بیمارستان معین برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته‌شده و بیمارستان امام رضا(ع) به دلیل نزدیکی به امامزاده شاه جمال(ع) برای زائران پاکستانی اختصاص‌یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، در تهیه دارو و سرم با هماهنگی با امور خیرین سلامت بوده و همچنین بسیج جامعه پزشکی تأمین پرسنل پزشکی و پرستاری و دارو را عهده‌دار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha