• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402053019507
  • خبرنگار : 50233

همزمان با هفته دولت صورت می گیرد

بهره برداری از ۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان

بهره برداری از ۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان

ایسنا/سمنان فرماندار سمنان از افتتاح و بهره برداری از ۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

محمد بهرامی امروز ۳۰ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خصوصا شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: برای آماده سازی و بهره برداری از این پروژه ها اعتباری افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از افتتاح ۱۰۲ پروژه عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد و افزود: برای آماده سازی و افتتاح این پروژه ها در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار سمنان از افتتاح ۶ پروژه اقتصادی شهرستان سمنان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: چهار پروژه از این پروژه های اقتصادی در بخش صنعت و معدن و یک پروژه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و یک پروژه نیز در حوزه جهادکشاورزی است.

وی از ایجاد بیش از ۱۷۰ فرصت شغلی از طریق این ۶ پروژه اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این ۶ پروژه نیز اعتباری بیش از ۲۷۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهرامی با اشاره به تعدد پروژه های عمرانی آماده افتتاح این شهرستان گفت: شهرداری سمنان با ۵۳ پروژه بیشترین سهم را در پروژه های عمرانی آماده افتتاح مرکز استان دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در سمنان با ۹ پروژه بعد از شهرداری بیشترین پروژه آماده بهره برداری را دارند ادامه داد: توزیع برق با ۸ پروژه برق منطقه ای با ۶ پروژه، شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی و آب و فاضلاب شهرستان سمنان نیز هر کدام با ۵ پروژه در رده های بعدی قرار دارند.

وی همچنین از آغاز عملیات چند پروژه شهرستان سمنان همزمان هفته دولت خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی و دو پروژه اقتصادی نیز در مرکز استان آغاز خواهد شد.

بهرامی همچنین از برپایی یک نمایشگاه همزمان با هفته دولت در سمنان خبر داد و گفت: ارائه خدمات ویژه به شهروندان شهرستان در قالب میز خدمت، بازدید از پروژه ها، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، آیین افتتاح همزمان پروژه ها با حضور استاندار و مسوولان کشوری و استانی و...از جمله برنامه های هفته دولت در سمنان است.

وی از ارائه چندین طرح برای بهبود وضعیت ورودی های شهر سمنان خبر داد و تصریح کرد: ورودی های شهر در شآن مردم شهرستان نیست و تلاش ما بر این است که با اصلاح ورودی ها و ارائه طرح های مختلف با همکاری شهرداری نسبت به رفع این نقیصه اقدام شود.

فرماندار سمنان با بیان اینکه برخی از پروژه های دیگر شهرستان آخرین مراحل تکمیل خود را می گذرانند و با تکمیل آنها در سفر رئیس جمهور به سمنان و یا ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha