• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402053019557
  • خبرنگار : 71661

پنج حمله هوایی، نتیجه درز موقعیت آخرین یگان ذخیره اوکراین در نشریه آمریکایی

پنج حمله هوایی، نتیجه درز موقعیت آخرین یگان ذخیره اوکراین در نشریه آمریکایی

انتشار گزارشی از موقعیت آخرین یگان ذخیره ارتش اوکراین که به میدان نبرد اعزام شده، باعث شد تا این یگان در یک روز پنج بار هدف حمله هوایی قرار گیرد!

به گزارش ایسنا، مجله فوربس هفته گذشته گزارشی منتشر کرد که در آن به اعزام تیپ ۸۲ هوابرد اوکراین به میدان نبرد اشاره شده بود؛ تیپی که از ۲۰۰۰ نیرو و خودروهای جنگی «ماردر» و «استرایکر» و همچنین تانک‌های «چلنجر ۲» تشکیل شده و آخرین تیپ نیروهای ذخیره اوکراین است.

در گزارش فوربس آمده که این تیپ در پیرامون «روبوتین» در منطقه زاپوریژیا مستقر شده است.

خبرگزاری راشاتودی گزارش داد که اعلام موقعیت استقرار این تیپ در گزارش فوربس، باعث شد تا این تیپ ظرف مدت ۲۴ ساعت هدف پنج حمله هوایی قرار گیرد.

اعزام این یگان‌ به همراه تیپ ۴۶ به میدان نبرد به این معنی است که دیگر هیچ جایگزینی برای آنها وجود ندارد. هنگامی که تیپ‌های ۴۶ و ۸۲ برای استراحت و تعمیرات به عقب بازگردند، ممکن است هیچ تیپ جدیدی با قدرتی مشابه این دو تیپ جای خالی آنها را پر نکند. همین امر موجب خواهد شد که ضد حمله شتاب خود را از دست بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۸:۲۹

جنگ دخترونه .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۸:۴۶

خودتان طبق موارین اسلام نظر بدهید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۱:۵۳

بعضی ها واقعا احمقند

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۹:۱۹

بزودی روسیه اکراین را تسخیر خواهد کرد تا آمریکا و بریتانی و آلمان طعم تلخ شکست را تجربه کنند، تا بایدن دست از شیطنت و جنگ طلبی بردارد،

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۹:۱۹

به همین خیال باش ،خخخخخخ

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۹:۴۳

به هر حال روسیه چون متجاوز است شکست خورده این جنگ خواهد بود

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۱۹:۵۸

دفاع مقدس اکراینی ها از سرزمین مادریشان حتما به نتیجه خواهد رسید و روسیه متجاوز حتما شکست خواهد خورد. این وعده الهی است و هیچ شکی در آن نیست که ظالم همیشه از قبل شکست خورده است.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۲۲:۰۲

خیلی توی توهمی. رییس جمهور توهمی اوکراین ملتش رو فدای جنگ نیابتی غرب کرده بعد تو میگی وعده الهی؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۱ ۰۸:۵۸

اکراین جزء خاک اتحادجماهیرشوروی سابق است که با دسیسه ها و کمک اروپا و آمریکا هنگام تجزیۀ اتحادجماهیرشوروی از آن جدا شد بنابراین خاک و بخشی از روسیه است که کمتر از چند دهه است که مستقل شده........

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۲۰:۵۳

باسلام و احترام،لطفا فراموش نکنیم کشور روسیه به خاک اوکراین تجاوز کرده ، دقیقا مثل عراق که در سال ۵۹ به خاک ایران تجاوز کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۲۱:۳۰

دم پوتین گرم کارش حرف نداره

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۲۱:۱۸

بله دم پوتین گرم واقعا کارش حرف نداره حق باشماست فقط در یک مورد صادقانه جواب بده اگه بجای اوکراین به کشور ووطن خودت حمله می‌کرد پوتین بازم الان میگفتی دمشگرم ..... اخوی در کل دنیا کسی که شروع کننده جنگ باشه متجاوز محسوب میشه ....پس مرد باش بگو دم ارتش ومردم اوکراین گرم که مردانه از وطنشان دفاع کردن درمقابل متجاوز ولعنت خدا وادبیات به متجاوز ومتجاوزین هرکس وهرکس که میخواد باشه ...

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۲۱:۴۶

۔۔۔ اشتباه یا عمد ؟! سوال این است !

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۲۲:۰۲

آخه مردم اوکراین چه گناهی کرده بودند که بخاطر جاه طلبی این از خدا بی خبر کشته یا اواره شوند وفرزندان کشور خودش هم کشته یا مجروح شوند اگر واقعا جنگ خوب است پوتین هم باید در خط مقدم جبهه باشد نه در کاخش استراحت کند

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۸:۰۸

اوکراین بدبخت داره گول آمریکای جنایتکار میخوره دارن سر ژنلسکی کلاه میزارن ژنلسکی خر شده نمی فهمه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۸:۵۲

شما باید رییس سازمان بشید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۰ ۲۳:۵۴

کاش یک شرکت هم بود که ازافراد جنگ دیده وسابقه جنگ دارند استخدام میکردتالااقل میرفتیم جنگ وباپول آن برای زن وبچه یک زندگی حداقلی جورمیکردیم با حقوق فعلی حتی ماهی یک وعده سیر غذا هم نمیشه خورد چه رسی به خونه وازدواج فرزند

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۰۰:۰۷

سلام بوالله اگر اکراین سرعقل نیایید چنگ یهود و جهان اسلام وکمنیست که همراه مسلمانان متحد شدن اون نابود ممنون

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۰۰:۴۴

ربطی به خبر فلان روزنامه ندارد هر یگان خودرو مخصوص به خود را داشته و با مشاهده آن در میدان رزم روس ها متوجه شدند تیپ 82به میدان آمده ربطی به خبر روزنامه نداشت چلنگر و استرایکر مخصوص تیپ 82است

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۰۴:۱۶

دلیل لو رفتن موقعیت اوکراینیها تنها خسته شدن نیروهای اوکراینی است که میخواهند هر چه زودتر جنگ سرانجام پیدا بکند و دیگر میدانند مقاومت بیش از حد آنها در مقابل روسها هیچ فایده ای ندارد بجز نابودی بیشر و کشته و زخمی بیشتر دادن و مسائل از این قبیل .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۰:۱۳

سلام فراموش نکنید که خدا از همه بزرگ تر است بشینید و نگاه کنید جنگی جهان برپاه می شود یا نه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۵:۵۱

جناب تحریر گر تند ذهن مگر عراق افغانستان جنگ نبود درسوریه وعراق امریکا جنگ نکرد تند ذهن اگر انگار فراموش کردی روسیه به اوکراین حمله کرده نه اوکراین به روسیه جناب تخیل گر اگر قراربود امریکا اوکراین بفرستد به جنگ خوب اول تجهیزش میکرد که هزینه های کمتری بده این روزها پیش فعالان شده اند تحلیل گر امادریغ از یکم درک وادب شعور فهم هم که ناگفتنی هست در شما ارتش سرخ

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۲:۰۴

کند ذهنها باید بدانند که روسیه برای دفاع پیشگیرانه و برای دفاع از مردم روس زبان به دونتسک و لوهانسک وارد شده است. اگر خرد تحلیل نداشته باشید همه زندگی تان را از دست می‌دهید. آمریکا بطور مستقیم با کشورها وارد جنگ نمی شود چون هزینه بسیار بالایی برایش بدنبال دارد برای همین ابلهانی مثل صدام و زلنسکی و امثالهم را تحریک به جنگ با رقیبانش می کند تا خودش سود آن جنگ را ببرد و نه زیانش را.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۲:۵۲

اولاً روسهادرست است که تجاوزگرند،اکراینیهاآدمهای ملایمی هستند، این البته برمیگرددبه چنددهه پیش که روسهاایران رااشغال کرده بودندوحتی درروزعاشورادلاورمردان تبریزوآذربایجان را کشتارکردند، ولی الان روسهادیگرمثل سابق نیستند،خوی وحشیگری ندارندنه پوتین نه مردمش،اگرپوتین جلوی غارتگریهای غرب وآمریکانایستد،به جزایران قوی کسی نیست،بایست یکی هم کنارماباشدتا پوزه آمریکا،این شیطان بزرگ،رابه خاک بمالیم. ثانیاً اکراین کشوری خودباخته وخودفریب است که امورکشورش راآمریکا وغرب اداره میکند،ازخودهیچ اختیاری ندارد،غرب اکراین رابرای مقابله باابران وروس وچین وکره تجهیزوتسلیح میکندولاغیر،پس ضروری است که یک درس عبرتی به اکراین داده شودتاپایش راازگلیم خوددرازترنکند،نبایدبه غرب متکی بودکه کلاهت پس معرکه است...

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۳:۴۷

من نمی‌فهمم که چرا عده ای از تجاوز و جنایت حمایت میکنند. اوکراینی ها میخواهند ملتی مستقل و آزاد باشند و آنطور که دوست دارند زندگی کنند ولی روسیه میخواهد این فرصت را از آنها بگیرد حال تویی که از تجاوز علنی و آشکار روسیه حمایت میکنی دلیلت چیه ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۷:۱۱

حمله پوتین سه دلیل داشت ۱ جلوگیری از گسترش آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین ۲ جلوگیری از گسترش ناتو و آمریکا در نزدیک مرزهای روسیه ۳ جلوگیری از تقویت اوکراین به وسیله سلاح های آمریکایی و اروپایی و مستحکم شدن پایه های اوکراین از طریق تقویت تسلیحات نظامی، چون ترکیه هم به ناتو پیوسته و روسیه دور تادورش رو محاصره نکن ودر حصار محدودیت همسایه ها قرار بگیرد و به خطر افتادن حکومت فدرال روسیه (حالت کنترل شدن به خودش بگیره روسیه از طریق ناتو)

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۷:۱۳

روسیه زمانی به اوکراین حمله کرد که امریکا اوکراین رو خلع سلاح کرد و انرژی هسته ایشو به تاراج برد ، همون انرژی هسته ای رو که با روسیه ساخته بود ، پس روسیه در اصل از هسته ای خودش داره دفاع میکنه ، خب مردم اوکراین هم چون یکی رو در مسند حکومت خودشون انتخاب کردن ، باید به این روز بیفتن .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۲۰:۰۲

هیچ ربطی به ملت اوکراین ندارد که بخواهند آزاد و مستقل باشند. آمریکاییها برای فرافکنی بحران داخلی خود ناتو و اروپا را به جان روسیه انداخته و این وسط اوکراین و مردم اون با هر انگیزه و و دلیلی قربانی این زیاده طلبی آمریکا شده اند . در راه منافع آمریکا حتی به همپیمانان خود نیز رحم نمی کند . آمریکاییها خط لوله نورد استریو را در اعماق دریا منفجر کردند تا گاز خود را به چندین برابر قیمت به اروپا بفروشند . قربانی اول اوکراین و قربانی های بعدی اروپاییان هستند .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۷:۰۶

غرب آماده شکست بزرگ

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۱۷:۳۶

دلقکی به اسم زلنسکی کشور زیبای اوکراین را به فنا داد..

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۲۱:۴۸

این اوکراینی که سنگشو به سینه میزنید اصل روسیه تزاری بوده وتوحمله به ایران دخالت داشته وبازیچه دست غرب شد وکشورش را به باد داد انها حاکمان ابلهی دارند روسیه با انها کاری نداشت انها باروسیه کار داشتند

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۲۲:۰۳

فقط مسلمانان مرد واقعی جنگ هستند چونکه ازمعنویت وایمان به خدا وعقیده آنها این شجاعت وجنگ آوری آنها سرچشمه می گیردکه شهادت درمسیر خداوند واسلام ووطن وناموس است که باعث افتخار آنها است.وازمرگ حراسی ندارند.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۰۱ ۰۰:۰۶

مردم اوکراین قربانی سیاستمداران کثیف و خونخوار وفاسد شدند جنگ وکشت وکشتار چه نظامی چه غیرنظامی عملی غیر انسانیست