• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402053119726
  • خبرنگار : 50444

به مناسبت هفته دولت برگزار می شود؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این پیاده روی همگانی جمعه ۳ شهریور از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از محل خانه فرهنگ گلستان شهر بجنورد آغاز می شود.

وی ادامه داد: این پیاده روی با حضور گروه های مختلف مردمی برگزار می شود و در آن ۲ کیلومتر از اراضی و طبیعت گلستان شهر پاکسازی خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه موفق اجرای این قبیل برنامه ها، گفت: در برنامه های مشابه گذشته، استقبال مناسبی صورت گرفت و توانستیم با بهره گیری از ظرفیت مردمی و گروه های مختلف محیط زیستی، آلودگی طبیعت را کاهش دهیم.

موفق با تاکید بر اینکه افزایش شور و نشاط جامعه یکی از اولویت های اصلی این سازمان است، اضافه کرد: پایان این همایش پیاده روی با قرعه کشی همراه خواهد بود و تلاش کرده‌ایم تا برنامه ای مفرح برای خانواده ها تدارک ببینیم.

به گزارش ایسنا، گلستان شهر بجنورد حدود ۳۴ هزار نفر جمعیت دارد و فاز نخست آن، سال ۱۳۹۷ تحویل شهرداری مرکز استان شده است.

به گفته احسان امانی شهردار گلستان شهر، علی رغم اینکه فازهای ۲ و ۳ این شهرک تحویل شهرداری نشده است اما خدمات شهرداری در آن ها انجام می شود تا مردم با مشکلات کمتری روبه رو شوند.

وی افزود: البته راه و شهرسازی نیز با تعاملی سازنده، مشغول ایجاد زیرساخت ها در فازهای ۲ و ۳ است.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ما، جاده گلستان شهر است که شامل محدوده میدان کلاته محمدعلی پهلوان تا ورودی شهرک می شود و متولی ندارد. به همین دلیل تصادفات متعددی در این محور رخ می دهد و در بخش های مختلف نیازمند رسیدگی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha