• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402053119750
  • خبرنگار : 71145

پاسخ پدافندی سوریه به تجاوزات رژیم صهیونیستی در حومه دمشق

پاسخ پدافندی سوریه به تجاوزات رژیم صهیونیستی در حومه دمشق

پدافند هوایی سوریه به تجاوزات رژیم صهیونیستی که نزدیکی منطقه الکسوه در حومه جنوبی دمشق را هدف قرار داد، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه حومه شهر دمشق را هدف قرار داد. یک فایل ویدئویی پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن سوریه را نشان می‌دهد.

یک منبع نظامی سوری نیز بامداد امروز، سه شنبه از مجروح شدن یک سرباز سوری در تجاوزات رژیم صهیونیستی به حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

این منبع به اسپوتنیک گفت: تجاوزات انجام شده توسط دشمن اسرائیلی منجر به زخمی شدن یک سرباز و خسارات مادی شد.

این منبع افزود: حدود ساعت ۲۳:۰۵ شامگاه ۲۱ اوت ۲۰۲۳، دشمن اسرائیلی با موشک هدایت شونده از مسیر جولان اشغالی سوریه، نقاطی در اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد.

هفته گذشته نیز پس از شلیک تعدادی موشک توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از فراز سرزمین‌های اشغالی، پدافند هوایی سوریه به اهداف متخاصم در اطراف شهر دمشق پاسخ داد.

همچنین چند هفته پیش خبر شهادت چهار سرباز بر اثر تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی اعلام شد که نقاطی در اطراف دمشق را هدف قرار داد و پدافند هوایی سوریه نیز به این تجاوزات پاسخ داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۰۸:۳۵

یاالله آیا؟ روزی را شاهدخواهیم بودکه: نیروهای مقاومت از نقاط صفرمرزی سوریه لبنان و کرانۀ باختری و باریکۀ نوارغزه با ایجاد یک مثلث حمله و عملیاتی با برنامه ریزی دقیق از درون و برون به مواضع حساس و حیاتی رژیم جعلی اسقاطیل موشکباران و آتشباری کنند؟....آخ که اگر این آرزو برآورده شود و عملیاتی شود به والله که خانۀ سست عنکبوت در عرض تنها چندساعت منهدم و ویران خواهدشد و در قدس و مسجدالاقصی با صدای رسای اذان نماز جماعت را برگزار خواهیم کرد.........