• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402053120008
  • خبرنگار : 90047

جای خالی بزرگی که به پرسپولیس و استقلال ضربه می‌زند

جای خالی بزرگی که به پرسپولیس و استقلال ضربه می‌زند

بازیکن پیشین پرسپولیس یکی از نکات منفی این تیم را نداشتن تماشاگر در استادیوم آزادی عنوان کرد و گفت: عدم حضور تماشاگر در استادیوم آزادی برای تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارند، ضربه بزرگی به این ۲ تیم وارد می‌کند و سبب می‌شود بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی برابر حریفان خود بازی نکنند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که پرسپولیس تا به امروز عملکرد موفقی در لیگ برتر داشت، اظهار کرد: از زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با دو برد برابر آلومینیوم و تراکتور عملکرد موفقی در شروع لیگ داشت؛ به خصوص کسب ۳ امتیاز برابر تیم تراکتور که رقیب خوب و مدعی قهرمانی است و کار بزرگی انجام داد. قطعا این ۳ امتیاز خیلی به درد پرسپولیس خواهد خورد.

پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید پرسپولیس در چه پست‌هایی ضعف دارد، گفت: در اوایل فصل هنوز چیزی مشخص نیست اما به اعتقاد من پرسپولیس در خط حمله نیاز به بازیکن دارد و باشگاه و کادر فنی باید در این پست به دنبال جذب بازیکن خوب و باکیفیتی باشند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با وجود بیرانوند باز هم نیاز به جذب دروازه‌بان دوم دارد یا خیر؟ تصریح کرد: درست است بیرانوند دروازه‌بان خوبی برای پرسپولیس است اما احتمال هر گونه آسیب‌دیدگی وجود دارد و از این جهت پرسپولیس باید به فکر جذب دروازه‌بان دوم باشد.

رقبای پرسپولیس در کورس قهرمانی

بادامکی همچنین درباره حریفان اصلی تیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی، گفت: سپاهان، استقلال و همچنین تراکتور که تیم خوبی را در این فصل بسته است، حریفان قدرتمندی برای تیم پرسپولیس هستند. البته تیم گل گهر نیز رقابت خوبی را تا به امروز داشته و این تیم نیز می‌تواند حریف خوبی برای پرسپولیس باشد اما همچون فصل گذشته استقلال، سپاهان و تراکتور جزو تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی در پاسخ به این پرسش که لیگ را تا امروز چطور دیدید؟ خاطرنشان کرد: در هفته‌های اول تا تیم‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند و جایگاه خود را پیدا کنند، ارزیابی درباره کیفیت لیگ درست نیست و بعد از گذشت چند هفته بهتر می‌توان وضعیت تیم‌ها در لیگ را قضاوت کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس یکی از نکات منفی تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس را نداشتن تماشاگر در استادیوم آزادی عنوان کرد و افزود: عدم حضور تماشاگر در استادیوم آزادی برای تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارد، ضربه بزرگی به این دو تیم وارد می‌کند و سبب می‌شود بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی برابر حریفان خود بازی نکنند. امیدوازم زودتر مشکل بازسازی آزادی مرتفع شود تا تیم‌ها از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنند.

جای خالی بزرگ که به پرسپولیس و استقلال ضربه می‌زند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha