• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060100111
  • خبرنگار : 50177

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد:

ساخت ۱۰۰ هزار کلاس درس در قالب طرح شهید عجمیان

ساخت ۱۰۰ هزار کلاس درس در قالب طرح شهید عجمیان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ساخت ۱۰۰ هزار کلاس درس در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد و گفت: سهم لرستان از این طرح ۱۰۰ مدرسه در قالب ۲۰۰۰ کلاس درس است.

حمیدرضا خان‌محمدی ۳۱ مردادماه در بازدید از پروژه‌های نوسازی مدارس لرستان اظهار کرد: یکی از طرح‌های نوسازی مدارس کشور، طرح شهید عجمیان با محوریت قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش است که این طرح با همراهی و مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی، بسیج سازندگی، سازمان ها و نهادهای مختلف و مرتبط  و بنیاد برکت و نوسازی مدارس در حال اجراست.

وی هدف از اجرای طرح شهید عجمیان را شاداب سازی، بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها برشمرد و افزود: این طرح در کشور شروع شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در این طرح و برای سال ۱۴۰۲، یکصد هزار کلاس درس با هدف بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها در نظر گرفته شده که امید می‌رود تا پایان سال ۱۴۰۲ این کلاس‌ها تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

خان‌محمدی با بیان اینکه در طرح شهید عجمیان سهم هر استانی مشخص شده است، تصریح کرد: سهم لرستان از این طرح ۱۰۰ مدرسه در قالب ۲۰۰۰ کلاس درس است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف طرح شهید عجمیان،  بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرهاست  براین اساس نگاه ویژه‌ای به لرستان خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه را قطعه‌ای محله دانست و گفت: براین اساس مشارکت همه در طرح شهید عجمیان ضرورت دارد.

خان محمدی در ادامه در خصوص اجرای طرح مولدسازی برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام، اظهار کرد: این طرح فرصت مغتنمی برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام با اولویت مدارس خیرساز است.

وی از شناسایی  ۵۲۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش کشور خبر داد و افزود: در لرستان نیز ۱۵ ملک مازاد شناسایی شده که برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس با اولویت خیرساز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha