• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402060100162
  • خبرنگار : 50228

رییس هیات:

کُشتی اهواز از رکود خارج شد/ نگاه هیات به توسعه کشتی آلیش بانوان

کُشتی اهواز از رکود خارج شد/ نگاه هیات به توسعه کشتی آلیش بانوان

ایسنا/خوزستان رئیس هیات کشتی اهواز با بیان این که کشتی اهواز وضعیت رو به رشد دارد، گفت: خوشبختانه تلاش‌ها جواب داده است.

فرشید کفایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه اخیر اعضای این هیات (چوپان، سرخه نژاد و آرمند) برای بررسی نقاط ضعف کشتی اهواز، اظهار کرد: در این جلسه راهکارها برای بهتر شدن وضعیت کشتی اهواز نیز مطرح شد. البته خدا را شکر کشتی اهواز روند بهتری به خود گرفته است و اخیرا نیز ممبینی و کیانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور داشتند و کیانی در مسابقات آسیایی به مدال نقره دست پیدا کرد.

وی با بیان این که انتظارات از کشتی اهواز بسیار زیاد است، افزود: این رشته در اهواز در حالت رکود قرار داشت و بعد از نسلی که من و آقای کریم‌زاده مربیگری می‌کردیم دیگر مربی به این رشته ورود نکرد ولی ما با ورود به هیات کشتی اهواز بسترسازی کردیم و کمیته استعدادیابی هیات را نیز تشکیل دادیم. ضمن اینکه دو نفر را مأمور کردیم که برای کشف استعدادها در مدارس به ما کمک کنند و خدا را شکر تلاش‌های ما در این دو سال نتیجه داد.

رئیس هیات کشتی اهواز گفت: خدا را شکر کشتی اهواز از رکورد خارج شده است و وضعیت رو به رشدی در دو رشته آزاد و فرنگی دارد. ما برنامه‌های منسجمی برای کشتی اهواز داریم و خوشبختانه آقای جمالپور رئیس و زمانپور نماینده هیات کشتی خوزستان نیز به ما قول داده‌اند کمک مالی به هیات اهواز داشته باشند که امیدوارم این مهم محقق شود تا کشتی اهواز وضعیت بهتری پیدا کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هیات، خاطرنشان کرد: تمام هدف ما این است که با تشکیل کمیته استعدادیابی یک وحدت رویه ایجاد کنیم تا مربیان در کنار هم بتوانند استعدادها را جذب و کشتی اهواز شکوفا شود. خوشبختانه در این مدت توانسته‌ایم ارتباط خوبی بین مربیان کشتی آزاد و فرنگی نیز برقرار کنیم. مطمئن هستم در آینده پیشرفت خوبی در هر دو رشته آزاد و فرنگی اهواز به وجود خواهد آمد. همچنین قصد داریم با کمک دو خیر (حسن نژاد و دناک‌نژاد)، تیم کشتی اهواز را برای کسب تجربه و روند بهتر به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم.

کفایی عنوان کرد: اخیراً نیز در مسابقات استانی تیم هیات کشتی اهواز در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به نایب قهرمانی رسید و این بی‌سابقه بوده است. حتی کشتی آزاد اهواز که در پنج سال گذشته نتوانسته بود در هیچ رده سنی به مقام برسد، اکنون شرایط متفاوتی پیدا کرده است.

وی با اشاره به نگاه خوب این هیات به کشتی آلیش بانوان نیز گفت: خانم حردانی در حال حاضر مربی این رشته است و به ما کمک می کند. می خواهیم کشتی آلیش بانوان را توسعه دهیم زیرا علاقه‌مندی دختران اهوازی به این رشته زیاد است و مطمئنا می توانیم رشد خوبی در کشتی آلیش نیز داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha