• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060100702
  • خبرنگار : 50177

کسب رتبه‌های برتر کنکور برای اولین بار در لرستان

کسب رتبه‌های برتر کنکور برای اولین بار در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال برای نخستین بار داوطلبان لرستانی موفق به کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری شدند.

رضا عزتی، عصر امروز، یکم شهریور ماه در مراسم دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان لرستان که در محل اردوگاه آیت‌الله کمالوند برگزار شد، اظهارکرد: معلم به عنوان مهم‌ترین عامل نظام تعلیم و تربیت نقش بسزایی در رشد و در پرورش ابعاد وجودی دانش‌آموزان دارد.  

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه گفتمان تحولی، فرهنگ تحولی و تحول‌آفرینی در تمام سطوح استان براساس اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب، سندتحول بنیادین و سیاست‌های کلی نظام و اجرای فرامین مقام معظم رهبری بین مدیران آموزش و پرورش استان نهادینه شده تا با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌ها به اهداف انسان‌ساز تعلیم و تربیت که مطالبه رهبری است جامه عمل بپوشانند، گفت: امروز با پیمودن ادامه مسیر با قدرت هرچه تمام‌تر و با دوری از غرور، سستی و تنبلی و در مقابله با دشمنان با وحدت ملی، مشارکت مردم و کار جهادی و شبانه‌روزی امید و شوق را در دل مردم ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور امسال بیان کرد: در پذیرش کنکور برای اولین بار کارگروه کیفیت‌بخشی و آموزشی متشکل از ۱۰۰ کارشناس خبره استانی و شهرستانی و با برگزاری ۲۴ جلسه تخصصی در ایام نوروز به تفکیک مناطق و صرف ۲۰۰ نفر ساعت کار تخصصی در راستای ریشه‌یابی مشکلات و استخراج راهکارها تشکیل شد.

عزتی گفت: تلاش‌ها برای کنکور منجر به نتایج شگفت‌انگیزی شد که می‌توان به کسب رتبه تک‌رقمی برای اولین بار در لرستان اشاره کرد؛ رتبه یک زبان انگلیسی، رتبه نه تجربی، ۲۷ رتبه دو رقمی و ۱۵۵ رتبه سه رقمی از جمله این نتایج است.  

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان خلاق و نخبه بسیاری در لرستان داریم  گفت: به خود می‌بالیم که معلمان در سطح ملی و بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی و ورزشی رتبه‌های برتر استان و کشور را در آموزش و پرورش کسب کردند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha