• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060100833
  • منبع : نمایندگی سمنان

در هفته دولت

۴ پروژه زیربنایی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی‌ سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

۴ پروژه زیربنایی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی‌ سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/سمنان مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: چهار پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ صنعتی و منطقه ویژه‌ اقتصادی این شهرستان با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا احسانی یکم شهریور با اعلام این خبر اظهار کرد: تجهیز تصفیه‌خانه فاضلاب و ایستگاه پمپاژ آب شهرک صنعتی سمنان به دیزل ژنراتور  یکی از پروژه‌های شرکت شهرک های صنعتی استان است که در هفته دولت  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بااشاره به ارزش پروژه های آماده افتتاح بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال است.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: اجرای جدول و عملیات خاکی جهت بازگشایی معابر اصلی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان دیگر پروژه‌ عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در اولین روز هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: این پروژه زیربنایی با سرمایه گذاری حدود ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گفته وی، عملیات اجرایی لوله‌گذاری ( فاز اول) طرح انتقال پساب با اعتبار بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال و احداث ساختمان آتش نشانی با اعتبار حدود ۲۹ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی و زیربنایی این شرکت است.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد: شهرک صنعتی سمنان دارای دو هزار و ۳۹ هکتار مساحت است که ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی و یک هزار و ۶۷۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

وی تصریح کرد: این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن، فیبرنوری و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و  ۹۹۰ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۸۵۹ هکتار در آن منعقد شده است.

وی یادآوری کرد: ۴۷۲ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۵۱۳۸۵ میلیارد ریال برای ۱۳۲۴۹ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.                     

منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای ۱۰۱۷ هکتار مساحت است که ۱۷۸ هکتار آن زمین صنعتی و ۱۰۱۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و فیبرنوری برخوردار است و هفت قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۵ هکتار در آن منعقد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha