• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060200872
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

حکومت اسلامی با خون شهیدان رجایی و باهنر جان گرفت

حکومت اسلامی با خون شهیدان رجایی و باهنر جان گرفت

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: حکومت اسلامی با خون شهیدان رجایی و باهنر جان گرفت.

لحظاتی قبل، با حضور استاندار و مدیران استانی، برنامه‌های هفته دولت در لرستان با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا آغاز شد.

آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در لرستان با حضور فرهاد زیویار، استاندار لرستان و معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای خرم‌آباد آغاز شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی امروز دوم شهریورماه در حاشیه این مراسم با گرامیداشت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: حکومت اسلامی در سال ۵۷ با تأسی از مکتب امام حسین (ع) تشکیل و دولت مردمی و انقلابی رجایی نیز تشکیل شد.

وی ادامه داد: همچنان که حکومت رشد می‌کند جاهلیت نیز وجود دارد و در یک دوره کوتاه درخشان شاهد یک دولت انقلابی با حضور شهیدان رجایی و باهنر بودیم؛ اما دشمن حضور این دو نیروی ولایی و انقلابی را تاپ نیاورد و شهیدشان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی با خون شهیدان رجایی و باهنر جان گرفت.

هاشمی با بیان اینکه خون شهیدان رجایی و باهنر بیداری اسلامی را در دنیا رقم زد، اضافه کرد: امروز دولت سیزدهم به‌عنوان یک حکومت دینی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی لرستان ۲۱۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: این شهدا روز هشتم شهریورماه معرفی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: امروز همزمان با آغاز هفته دولت آمده‌ایم بیعتی با شهدای انقلاب داشته باشیم و پیمان ببندیم که در مکتب شهدا و شهیدان رجایی و باهنر در این جامعه به مردم خدمت کنیم.

گفتنی است، گلزار شهدا همزمان با آغاز هفته دولت در لرستان با حضور استاندار و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان غبارروبی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha