• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060200953
  • خبرنگار : 50233

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان/ برپایی "تکیه دولت" در سمنان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان/ برپایی "تکیه دولت" در سمنان

ایسنا/سمنان آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های هفته دولت در استان سمنان، با ادای احترام به شهدای گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) و بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های شهرستان سمنان آغاز شد.

محمد بهرامی فرماندار سمنان دردوم شهریور در این آیین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و هاشمی استاندار سمنان ، گلرو نماینده مردم در مجلس ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد اظهار کرد: امروز در نخستین روز هفته دولت، بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در دو بخش افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان سمنان آغاز می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سه هزار شهید گلگلون کفن استان افزود: همه مسئولان وظیفه داریم بکوشیم تا با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شرمنده خون شهدا نباشیم.

فرماندار سمنان به کمبود نیروی کار در مرکز استان اشاره و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم، امروز هیچ کارگری در شهرستان دغدغه ای در خصوص فرصت شغلی ندارد.

بهرامی به تلاش های مسئولان شهرستان و حمایت‌ها و پشتیبانی های دولت از واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره و اضافه کرد: تعداد ۲۲ واحد ۱۰۰ درصد راکد در شهرستان سمنان طی دوسال گذشته و با مدیریت جهادی استاندار سمنان به چرخه تولید بازگشته است.
وی ادامه داد: با به گردش درآمدن دوباره چرخ این واحدهای تولیدی و صنعتی در مجموع بالغ بر ۷۰۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان سمنان ایجاد شده است.

فرماندار سمنان به تمجید از خدمات دولت آیت‌الله رئیسی در این دو سال پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم با تلاش شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم و اعتمادآفرینی و امیدآفرینی تلاش کرده است.

وی با اشاره به رویکرد مردمی دولت رئیسی به برنامه های مرکز استان در این بخش پرداخت و گفت: در همین راستا میز خدمت امروز عصر تحت عنوان "تکیه دولت" در سمنان برگزار و عموم شهروندان شهرستان می‌توانند از این فرصت ایجاد شده بهره‌مند شوند.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در سمنان خبر داد و تصریح کرد: ویژه برنامه "تکیه دولت"،بستر مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بهره مندی شهروندان از خدمات دولت در قالب میز خدمت است.
فرماندار سمنان یادآوری کرد: در مجموع امروز و در اولین روز از هفته دولت ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان سمنان با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی از افتتاح ۶ پروژه اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۸۰ میلیارد تومانی در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این امروز ۱۰۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۵۸ میلیارد تومان افتتاح و ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایسنا- مسئولان استان پیش از این آیین با حضور در گلزار شهدای سمنان به شهدای خفته در جوار امامزاده یحیی بن موسی(ع) ادای احترام کردند. همچنین قرار است بعد از این آیین چند پروژه شهرستان سمنان به صورت نمادین با حضور مسئولان استان افتتاح و یا کلنگ زنی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha