• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060200963
  • خبرنگار : 50310

در حضور وزیر مطرح شد؛

مدارس باید دانش‌آموز محور باشند

مدارس باید دانش‌آموز محور باشند

ایسنا/لرستان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد گفت: مدارس ما باید دانش‌آموز محور باشند و شورای دانش‌آموزی بهترین ظرفیت در این زمینه است.

عبدالله بهاروند دوم شهریور ماه در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تمام مدیران به صورت هیات‌های اندیشه‌ورز با شعار حرکت جهادی، تربیت تمام صاحتی و عدالت آموزشی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: جایگاه اموزش و پرورش لرستان در زمینه ارتقاء نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از رتبه ۳۲ به ۲۶ صعود داشته است و کسب رتبه اول کنکور زبان و... و. به دست نیامده مگر با فعالیت‌های شبانه‌روزی همکاران ما در استان.

بهاروند بیان کرد: رسالت خود می‌دانیم که در زمینه اجرای چهار فریضه اقامه نماز، ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبری برای احیای جایگاه معاونت پرورشی، مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران باید از بین نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص انتخاب شوند که برای تحقق این مهم بالا بردن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در کوتاه مدت، استفاده از ظرفیت سایر نهادها و ارگان های انقلابی در قالب تفاهم‌نامه همکاری و استمرار نیروهای متخصص این حوزه پیشنهاد می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر رسالت‌های ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استکبار ستیزی، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب است، در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان ما نیز باید نوجوانان و جوانان خود را مجهز کنیم، در مرکز استان ناحیه دو آموزش و پرورش با ۵۰ هزار دانش‌آموز تنها یک دارالقرآن دارد که پیشنهاد داریم دارالقرآن‌ها در سطح استان افزایش پیدا کنند.

بهاروند بیان کرد: جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر مأموریت‌های ماست که حاصل آن باعث شد در خصوص اختشاشات، مصمومیت‌ها، دین گریزی و کشف حجاب کمترین مشکل را داشته باشیم.

نماینده نواحی ۲۴ گانه آموزش و پرورش در لرستان افزود: مدارس ما باید دانش‌آموز محور باشند و شورای دانش‌آموزی بهترین ظرفیت در این زمینه است.

وی بیان کرد: توسعه متوازن رشته‌ها از لحاظ کمیت و کیفیت در لرستان دنبال شده که از ۲۶ به ۲۸ درصد رسیدیم که برای رسیدن به هدف نیاز به توسعه هنرستان‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تجهیز و تأمین اعتبارات لازم را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha