• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402060201083
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

تشریح محدودیت و ممنوعیت تردد همزمان با تور بین المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان

تشریح محدودیت و ممنوعیت تردد همزمان با تور بین المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست پلیس راه‌ آذربایجان شرقی همزمان با آغاز تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان گفت: همزمان با برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان محدودیت و ممنوعیت تردد در جاده‌های استان و مسیرهای برگزاری و راههای اصلی و فرعی منتهی به مسیرهای این تور اعمال خواهد شد.

سرهنگ آبراهه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به زمان بندی و مسیرهای برگزاری سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دو چرخه سواری آذربایجان از هموطنان خواست تا تردد خود در این مسیرهای را مدیریت کنند و بین ساعات ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر، چهارم تا ۹ شهریورماه از تردد در مسیرهای برگزاری تور حتی‌الامکان خودداری کرده و همراهی و همکاری را با عوامل اجرایی و راهنمایی و رانندگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این تور بین المللی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این تور بین‌المللی سال‌هاست به عنوان یکی از نمادهای اشاعه فرهنگ غنی ایرانی مطرح است، افزود: با توجه به حضور رکابزان و عوامل اجرایی از اقصی نقاط دنیا در طول این تور، با برگزاری هرچه با شکوه‌تر و منظم‌تر این تور در واقع فرهنگ اصیل ایران و ایرانی را به رخ تمام جهانیان خواهیم کشید.

وی ادامه داد: برگزاری مرحله اول از سی وششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران -آذربایجان در روز شنبه چهارم شهریورماه در مسیر تبریز به کندوان است که از ساعت ۸:۳۰ الی۱۱ صبح در مسیر تبریز به سهند و سهند به کندوان و برعکس اعمال محدودیت تردد خواهد شد و لذا خواهشمندیم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی از کلیه ساکنان این مسیر درخواست کرد از پارک کردن خودرو در مسیر یادشده خودداری نمایند و گفت:از کلیه هم استانی‌های عزیز درخواست می گردد در صورت مواجه شدن با اعمال محدودیت با صبر و حوصله پلیس را در جهت برگزاری باشکوه و منظم این رویداد ورزشی یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha