• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402060201169
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پذیرایی طلایی‌ها از بنزما و یارانش/

ساکت: با الاتحاد آشناییم، اما فضای قهرمانی آسیا متفاوت است

ساکت: با الاتحاد آشناییم، اما فضای قهرمانی آسیا متفاوت است

ایسنا/اصفهان مدیر عامل باشگاه سپاهان پس از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 و هم‌گروهی سپاهان با تیم‌های الاتحاد، نیروی هوایی عراق و آلمالیق گفت: یکی از باتجربه‌ترین باشگاه‌ها در عرصه آسیایی به شمار می‌رویم، با این حال لیگ قهرمانان آسیا فضای فنی و اجرایی کاملاً متفاوتی دارد.

 قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2023 به صورت رسمی در مالزی و در حضور مدیر بین‌الملل باشگاه و مدیر تیم فوتبال سپاهان برگزار شد که در نهایت تیم سپاهان پس از قرارگیری در سید دوم با تیم‌های الاتحاد عربستان از سید اول، نیروی هوایی عراق از سید سوم و آلمالیق از سید چهارم در گروه C قرار گرفت.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی تیم فوتبال سپاهان با الاتحاد، نیروی هوایی عراق و ای‌جی‌ام‌کی ازبکستان درباره این قرعه اظهار کرد: سپاهان همچون استقلال و پرسپولیس یکی از باتجربه‌ترین باشگاه‌ها در عرصه آسیایی به شمار می‌رود. با این حال لیگ قهرمانان آسیا فضای فنی و اجرایی کاملاً متفاوتی دارد و بازیکنان شایسته‌ای که در نمایندگان کشورمان به میدان می‌روند، تجربه ملی و بین‌المللی دارند. آن‌ها با انگیزه‌ای مضاعف، از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروز توانایی‌های خودشان استفاده می‌کنند.

ساکت: با الاتحاد آشناییم، اما فضای قهرمانی آسیا متفاوت است

او با اشاره به سابقه تقابل سپاهان با الاتحاد، افزود: در سال 1384 در ورزشگاه نقش جهان و جده با الاتحاد بازی کردیم و آشنایی کلی وجود دارد. البته فوتبال عربستان برای تقویت تیم‌های خودش تلاش می‌کند و چهره‌های شاخصی از تیم‌های مختلف دنیا جذب کرده است. به گفته ژوزه مورایس و مطابق با دیدگاه باشگاه سپاهان،‌ چهره‌های شاخص و ارزشمندی در تیم‌های پرسپولیس، نساجی و سپاهان داریم. البته قوانین امسال دست تیم‌ها را بست.

قوانین امسال سازمان لیگ تیم‌های ایرانی را تضعیف کرد

ساکت با بیان اینکه با قوانینی که امسال گذاشتند،‌ تلاش شد بازیکنان و تیم‌های ایرانی را در حوزه آسیا تضعیف کنند،  تصریح کرد: با قوانین امسال سازمان لیگ دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی بسته شد و گل‌محمدی نیز به این مسئله اشاره کرد. حضور در مسابقات آسیایی، ظرفیت بسیار خوب و متفاوتی برای بازیکنان تیم شایسته نساجی و پرسپولیس و سپاهان به شمار می‌رود و امیدوارم با بروز توانایی‌ها شاهد درخشش ویژه‌ هر سه تیم باشیم.

او در پایان تاکید کرد: تبریز، تهران و اصفهان بخشی از ایران هستند و در آسیا تیم‌ها سپاهانِ ایران، نساجی ایران و پرسپولیس ایران هستند. امیدوارم این نگاه یک سویه را داشته باشیم. همه باشگاه‌های ایرانی کار سختی در پیش دارند و باید با نگاهی برابر حمایت کنیم.

به گزارش ایسنا، برنامه بازی‌های سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

هفته اول: ۲۷ و ۲۸ شهریور

نیروی هوایی عراق - سپاهان ایران

هفته دوم: ۱۰ و ۱۱ مهر

سپاهان ایران - الاتحاد عربستان

هفته سوم: ۱ و ۲ آبان

آلمالیق ازبکستان - سپاهان ایران

هفته چهارم: ۱۵ و ۱۶ آبان

سپاهان ایران - آلمالیق ازبکستان

هفته پنجم: ۶ و ۷ آذر

سپاهان ایران - نیروی هوایی عراق

هفته ششم: ۲۰ و ۲۱ آذر

الاتحاد عربستان - سپاهان ایران

 در پایان مرحله گروهی ۵ تیم نخست گروه‌ها به همراه ۳ تیم برتر دوم گروه‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha