• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402060201191
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

پیشرفت یک پروژه که ۱۴ سال مسکوت ماند

پیشرفت یک پروژه که ۱۴ سال مسکوت ماند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه فاضلاب شهر فردوس و  اسلامیه خبر داد.

مهدی دوستی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهر فردوس و  اسلامیه در سال ۱۴۰۱ در مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفته و بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشته است.

وی افزود: اعتبار اختصاص یافته در جریان سفر ریاست جمهوری،  ۳ برابر کل اعتبار از ابتدای پروژه بوده است که در این خصوص در سال ۱۴۰۱ به میزان۱۸۷۰۰ متر شبکه فاضلاب توسط ۵ شرکت پیمانکار در حال اجرا  بوده است.

دوستی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر فردوس و اسلامیه  از نظر بهداشتی بسیار به نفع مردم است و در افزایش و بالا بردن بهداشت عمومی موثر است، گفت: این طرح از آلوده شدن سفره‌های آب زیرزمینی جلوگیری کرده و امکان بازگرداندن و استفاده مجدد از پساب تصفیه را فراهم کرده است.

وی، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در انجام این پروژه عظیم را از الزامات انجام کامل آن برشمرد و گفت: با هماهنگی و همکاری می‌توان حلاوت و شیرینی این پروژه را برای مردم بالا برد.

دوستی با بیان اینکه زمین تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس به میزان ۷۳۳۰۰ متر مربع تامین شده است، بیان کرد: این مجموعه برای استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تصفیه خانه فردوس آمادگی کامل دارد.

وی تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهر فردوس در سال ۱۳۸۸ با شروع عملیات لوله گذاری خط انتقال از محل زمین تصفیه خانه شروع و تا انتهای خیابان فرهنگ توسط پیمانکار به طول ۴۶۰۰ متر و ۵۶ باب منهول بتنی با لوله ۸۵۰ آغاز شد.

دوستی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۱۵۰۰۰ متر شبکه فاضلاب توسط پیمانکار اجرایی در دست اقدام بوده و با اجرای این کار پیشرفت فیزیکی پروژه افزایش خوبی خواهد داشت. همچنین طول کل شبکه فاضلاب شهر فردوس و اسلامیه نیز ۱۵۴ کیلومتر است که تاکنون ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha