• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402060201314
  • خبرنگار : 50598

بهره برداری از ۹۲ پروژه شهرستان خمین به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از ۹۲ پروژه شهرستان خمین به مناسبت هفته دولت

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۲۰۹ میلیارد ریال در خمین به بهره برداری رسید.

فرزاد مخلص الائمه ۲ شهریور در جریان سفر به شهرستان خمین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین روز از هفته دولت را از شهر خمین آغاز کردیم و در روزهای آینده به شهرهای دیگر خواهیم رفت. در هفته دولت برخی از پروژه‌های قدیمی و تاریخی استان مرکزی به پایان خواهد رسید و مردم از منافع آنها بهره‌مند خواهند شد. 

وی با بیان اینکه این اتفاقات خوب، محصول رویکرد جهادی و تعاملات بین دستگاهی است، افزود: زیرساخت‌های کلی را دولت تهیه می‌کند و کارهای عمرانی به عهده شهرداری و خود مردم است. در سال گذشته بیش از ۳۴۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان هزینه شده است و این مبلغ معادل بیش از ۶ سال ماقبل آن بوده است. 

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه باید در زمان افتتاح پروژه‌ها قید شود که پول احداث پروژه‌ها از محل مالیات مردم است گفت: پروژه‌های متعددی در حوزه محرومیت زدایی و مدرسه سازی به صورت متمرکز در سطح کشور توسط رییس جمهور افتتاح شد که ما این پروژه‌ها را از برنامه‌های سفرهای شهرستانی هفته دولت خارج کردیم.

مخلص الائمه با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت تصریح کرد: این پروژه‌ها قریب به ۵ هزار نفر اشتغال زایی مستقیم دارند و اعتبار پروژه‌ها بالغ بر ۶۸۰۰ میلیارد تومان است. 

استاندار مرکزی با بیان اینکه در هفته دولت ۹۲ پروژه نیز در شهرستان خمین افتتاح شده است گفت: از این تعداد، ۲ پروژه اقتصادی و ۹۰ پروژه عمرانی است که ۲۲۰۹ میلیارد ریال، اعتبار این پروژه‌هاست و ۲۱۲ نفر اشتغال زایی مستقیم دارد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان خمین از واریانت روستای میان‌رودان به طول ۱۴۰۰ متر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، پروژه‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای خمین-الیگودرز، خمین- اراک و خمین-محلات با اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریال، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در روستای سیف الدین، زیپ لاین شهربازی خمین با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، احداث پل و بلوار شهید شیخی، سوله ماشین آلات موتوری با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و ایستگاه برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهید والانژاد به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال‌ به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ۹۲ پروژه شهرستان خمین به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از ۹۲ پروژه شهرستان خمین به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از ۹۲ پروژه شهرستان خمین به مناسبت هفته دولت


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha